środa, 31 maja 2017

Nowości pielęgnacyjne: Rituals, Resibo, Giovanni, Desert Essence

Zaprezentuję Wam co nowego z pielęgnacji pojawiło się ostanio wśród moich kosmetyków:

Rituals



Marka Rituals jest mi w pewien sposób znana choć do tej pory nie stosowałam żadnego z jej produktów. A to dlatego, że sprzedawana jest w większości sklepów duty free, kręcąc się po różnych lotniskach zerkałam na nią, czasem coś potestowałam, powąchałam ale do tej pory nie zdecydowałam się na zakup. Natomiast gdy tylko pojawiła się niedawno w Sephorze nabyłam sobie taki oto zestaw: olejek pod prysznic, piankę pod prysznic oraz krem do ciała z białej linii o nazwie Rituals of Sakura, która pachnie kwiatem wiśni i zawiera mleczko z ekologicznego ryżu. Nie zawiera parabenów ani oleju mineralnego. Opakowania piękne, proste i wprost nie mogę się doczekać pierwszego użycia.

Resibo


Resibo od dawna figuruje na mojej liście zakupów. Polskie, naturalne kosmetyki, produkowana w pobliskiej Świdnicy (!) kusiły mnie bogatym składem i śledzę sobie od pewnego czasu ich funpage na facebooku czekając na okazję zakupową, która właśnie się nadarzyła. Z okazji Dnia Matki do zestawu "Miłość" składającego się z odżywczego kremu do twarzy, kremu pod oczy i serum dodano w gratisie kojący balsam do ust. Takie zestaw stał się moją własnością, używam już krem odżywczy na noc oraz krem pod oczy. Oba kosmetyki potrzebują chwili aby się wchłonąć, nie zostawiają tłustej warstwy, nie mają zapachu, po paru zastosowaniach moja opinia jest pozytywna, zobaczymy jak będą działać długofalowo

Zestaw przyszedł w kartonowej tubie, każdy kosmetyk osobno jest zapakowany w kolejny kartonik, faktycznie, z wyglądu idealnie nadaje się na prezent. Dołączona była też bawełniana torba, która przyda się na zakupy.

Mam nadzieję, że Resibo nie zawiedzie pokładanych z nim nadziei ;)

i pierwsze zakupy na iHerb:

Giovanni


Jestem fanką kosmetyków Kevin Murphy - seria hydrate służy mi bardzo, moje włosy ją kochają lecz portfel nienawidzi. Te kosmetyki są strasznie drogie, dobre - owszem, fantastyczne - przyznaję, ale ponad 200 zł za szampon i odżywkę.... ech... nic dziwnego że cały czas poszukuję tańszego zamiennika. Na forum internetowym wyczytałam wiele pochwał pod adresem marki Giovanni a konkretnie serii smooth as silk - ponoć porównywalna do KM, do nabycie na iHerb w cenie ok 25 zł za szampon ( oczywiście trzeba od razu doliczyć 23% VATu, który musimy zapłacić przy odbiorze paczki) - jak widać różnica znaczna. Wybrałam szampon, odżywkę rekonstruktor  co w sumie kosztowało niewiele ponad 100 zł (bez VAT). Szampon zawiera łagodny detergent, odżywki są mocno napakowane naturalnymi ekstraktami i ten naturalny skład jest długi i bogaty, nie testowane na zwierzętach.

Ciekawa jestem bardzo tych kosmetyków, myślę, że na dniach zacznę ich używać.

Desert Essence


Kolejna ciekawa marka z iHerb, 100% wegańska, nie testowana na zwierzętach. Wybrałam szampon i odżywkę kokosową, dla bardzo suchych włosów. Podobnie jak w przypadku Giovanni, mamy tu bogactwo składników, cała długa lista naturalnych wyciągów, cena bardzo dobra, ok 25 zł

Do zakupów z USA dorzuciłam też naturalny dezodorant Real Purity - miał masę dobrych opinii oraz tani krem do rąk z olejem arganowym ( żal było by nie brać, ok 7 zł i super skład).

Tak prezentują się nowości, po które sięgnę w najbliższym czasie.
Mam nadzieję, że używanie tych kosmetyków będzie przyjemne i efektywne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz