poniedziałek, 6 marca 2017

Zużycia stycznia i lutego 2017: ISANA, Lavera, Joico, Nacomi, Alterna, Norel, Nivea, Skin Food, Essie

Do mycia:


Lavera duschgel wanilia i kokos - kosmetyk wegański o dobrym składzie, jednak mocno niewydajny bo jest w postaci rzadkiego żelu, mam zastrzeżenia też do zapachu, jest mało intensywny, raczej alkoholowy. Muszę zapamiętać aby więcej nie kupować.

ISANA olejek pod prysznic - u mnie wykorzystywany do czyszczenia pędzli i gąbeczek. Skuteczność znakomita, jednak w porównaniu do Ziaja zielonej oliwki, wydajność jest znikoma. Na szczęście olejek ten jest tani, kupiłam go za ok 5 zł ( Ziaja kosztuje kilkanaście zł jednak czasem doceniam ją ze względu na gęstość i skoncentrowanie).


JOICO K-PAK reconstruktor - część zestawu naprawczego, coś jak olaplex, używa się na mokre włosy i wyczesuje potem reszta pielęgnacji. Czy doby i skuteczny? Przyznam, że nie wiem, chyba olapex u mnie dał jednak lepsze rezultaty, tutaj czasami miałam wrażenie, że nie robi nic a czasem, że włosy są bardzo fajne.

JOICO K-PAK intense hydrator - odżywka do zestawu naprawczego ( mam jeszcze szampon i serum na końcówki w użyciu) całkiem przyjemna, intensywna, keratynowa odżywka, mogę polecić jednak jeżeli zapytacie czy warto kupić cały zestaw - nie mogę go jednoznacznie i szczerze polecić.


Nacomi Hair Mask with Keratin and Avocado Oil - bardzo fajna, niedroga, za naturalnym składem, jak dla mnie mocno obciążająca więc stosowałam ją przed myciem włosów ( olejowanie + ta maska, głowa owinięta folią i min 30 min). Polecam

Alterna bamboo shine conditioner - to ostatnia część z zestawów Alterny jakie ostatnio używałam ( miałam również szampon nabłyszczający oraz inne zestawy) - i mam pozytywne odczucia względem tej marki, myślę, że w przyszłości kupię do wypróbowania serię caviar.


NOREL krem do stóp z mocznikiem - przyzwoity, dość wydajny ale nie urzekł mnie niczym, chyba wolę kremy z mocznikiem innych marek, mam jeszcze drugi krem do stóp tej marki ale nie działa on u mnie zupełnie, nawet nie jestem pewna czy go zużyję do końca

Planeta organica organic cocoa krem do stóp - dla odmiany ten krem bardzo lubiłam, jest to krem leciutki, szybko się wchłania, nie natłuszcza więc jeżeli ktoś potrzebuje czegoś podobnego to polecam.

NIVEA invisible anti perspirant for black &white - ja antyperspirantów używam sporadycznie, tylko wtedy gdy NAPRAWDĘ potrzebuję ograniczyć pocenie się - ten spełnił swoją funkcję, używałam go niemal rok i możliwe, że kupię ponownie w przyszłości.

Materna Natura 100% pure floral water hydrolat różnay - jednoskładnikowy, naturalny, w buteleczce z atomizerem- jeden z moich ulubionych kosmetyków, kupuję go ciagle, używam i polecam. I warto sprawdzać składy tego typu kosmetyków, niech będą jak najprostsze, po co nam zbędna chemia?


GLAMGLOW youthmud tinglexfoliante treatment czyli czarna maska z rodziny Glamglow - przyznam, że to największy bubel i rozczarowanie z tego zestawu. Maska jest w postaci gęstego błotka, zawiera też kawałki "czegoś" co w czasie aplikacji odpada i brudzi wszystko dokoła. Sama maska delikatnie wygładza i .... yyy to wszystko żadnych spektakularnych efektów, maska za ponad 200 zł!!!!! Dla mnie to porażka roku, naprawdę efekt identyczny uzyskuję błotnymi maseczkami za 10-15 zł, nie warto wydawać takich pieniędzy i na pewno pozostałych masek z serii Glamglow nie kupię i nie polecam mimo świetnego marketingu i szerokiej reklamy bo wyskakują niemal z każdego filmiku na yt czy bloga.

Clinique dramatically different moisturizing cream - początkowo miałam o nim dobre zdanie jednak po pewnym czasie okazało się, że jednak nie do końca współgra z moją cerą i aby go zużyć go końca nakładałam go na szyję i dekolt. Oto puste opakowanie, nic się nie zmarnowało ;)

CLEAN shower fresh moisture rich body butter - nie znana mi wcześniej amerykańska marka - produkt dość przyjemny, faktycznie bogaty konsystencji w składzie ma wiele naturalnych ekstraktów, dobrze się rozprowadza i natychmiast wchłania.

Pat&Rub pielęgnacyjny balsam do ust - kolejny bubel, kosmetyk, którego nie lubiłam, mimo że działał przecież poprawnie, przecież miał dobry, naturalny skład... niestety ale konsystencja, postać produktu pozostawiała wiele do życzenia, była niczym sztyft - tak twarda, ale umieszczona w słoiczku. Ciężko było go zaaplikować. Nie kupię nigdy więcej, nie polecam! Są lepsze, wygodniejsze i tańsze.

Dwie naturalne pasty do zębów:


Medi Blanc whitening aloe vera - droga, naturalna wybielająca pasta do zębów, wybielania brak jednak nie można jej odmówić delikatności i skuteczności w czyszczeniu, nie kupię ponownie ze względu na cenę ( ponad 40zł).

Lavera toothpaste z miętą i jak właśnie zauważyłam z fluorem (!) - była przekonana, że jest bez fluoru, no cóż... na szczęście dość łagodna, niedroga i stosunkowo łatwo dostępna ale jak widać następnym razem muszę się dokładniej wczytać w informacje na opakowaniu ;)

Z kolorówki:


Skin Food peach Sake Silky Finish Powder - kiedyś był szał na forach na ten puder więc zakupiłam go przez eBay dobre parę lat temu i jak widać zużyłam do cna mimo jednoczesnego sięgania po inne pudry. Ceniłam go za to, że był jak puch, bardzo drobno zmielony, ładnie łączył się z cerą, utrwalał makijaż i matowił ( często lądował tylko na strefie T), jego wadą było to co wymieniałam jako zaletę - czasem powodował u mnie kaszel, wciskał się do ust, nosa i oczu.

Essie big spender - ciężko uwierzyć ale zużyłam już drugą buteleczkę tego lakieru, był moim ulubionym i najczęściej lądował na moich paznokciach.

3 komentarze:

  1. Te maski z glam glow poleca cały YT i już prawie miałam ją kupić... skoro Cię zawiodłą, to chyba poczytam o nich więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też ją kupiłam, wg mnie nie jest warta tak dużych pieniędzy. Owszem, mają dobry marketing ale maska ta cudów u mnie nie uczyniła.

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis. :) Widzę, że mamy podobne gusta.

    OdpowiedzUsuń