czwartek, 11 lutego 2016

Naturalnie z Pudełka - styczeń 2016

Naturalnie z Pudełka w przeciwieństwie od innych boxów z kosmetykami idealnie trafia w mój gust kosmetyczny, jeżeli tak jak ja lubicie testować nowości i zależy Wam na ich dobrym składzie to szczerze polecam! Choć niestety Naturalnie z pudełka mają wyższą cenę bo aż 79 zł ( inne boxy 49-59zł) ale wg mnie warto.


Pudełko dostajemy zawsze na początku miesiąca, ja kupiłam sobie dwumiesięczną subskrypcję na luty i marzec ale możliwe jest, że ją przedłużę na kolejne miesiące


U szarym, kartonowym pudełku znalazłam takie oto cudeńka, różowo - pudrowo, ze słodkimi papierowymi serduszkami:

1. Piling do ciała Organique z serii bloom esence - który już miałam, zużyłam i byłam całkiem zadowolona, proszę a tu kolejne opakowanie ;) dodam jeszcze, że sklepowa cena tego specyfiku jest dość wysoka ok 50 zł jeżeli dobrze pamiętam. Piling ten jest średniozdzierający, należy wg mnie raczej do tych łagodniejszych ale zawiera odpowiednią ilość olejków aby bez przeciążania natłuścić ciało, ma delikatny zapach.

2. Phytocode - płyn do demakijażu oczu z różą damasceńską, ma działać łagodząco i tonizująco, polecany do bardzo wrażliwych oczu. Tak się świetnie składa, że jestem posiadaczką pary bardzo wrażliwych oczu i jestem doskonałym testerem łagodności danego specyfiku, zatem zobaczymy ;)

3. Nacomi - olejek odżywczy do ciała malina - jest to mieszanina różnych olejków, będzie idealna do masażu ( korzystam od czasu do czasu z masażu i podsuwam masażyście moje własne olejki, dzieki temu tam relaks i pielęgnację w jednym), olejek przyjemnie pachnie, ma aż 150 ml i nie zawiera niepotrzebnych dodatków.

4. Niestety rozczarowanie spotkało mnie gdy sprawdziłam co zawiera opakowanie z Mnisterstwa Dobrego Mydła, łeeee to nie mydło tylko półkula do kąpieli łeeee ja przecież nie mam wanny, nie będę mogła skorzystać :(


Mamy też tradycyjnie próbkę od Orientany - tym razem jest to piling

oraz maskę do włosów osłabionych i wypadających jakiejś rosyjskiej firmy ( nie umiem czytać cyrylicy ;).

2 komentarze:

  1. Narodnyje rieciepty :) maska do wszystkich typów włosów. Ma wspomóc wzrost włosów.

    OdpowiedzUsuń