piątek, 16 października 2015

Parę naturalnych nowości: apeiron, Lavera, masmi, Antipodes

Kolejna porcyjka kosmetyków naturalnych ze sklepu ecco-verde:

1. Pasta do zębów apeiron bez fluoru!- zawiera kompozycję 24 roślinnych ekstraktów z miodły indyjskiej, oleju goździków, i lukrecji przeciw bakteriom powodującym próchnicę . Chińskie daktyle, żółte drzewa, ukęśla indyjska i Baleria wzmacniają i uspakajają dziąsła. Drobne mineralne ciałka czyszczące , czyszczą zęby delikatnie i usuwają płytkę nazębną. Bardzo przyjemny smak zapewniają; tymianmięta i cejloński cynamon.
Ta ziołowa pasta do zębów od  Apeiron jest bardzo łagodna i może być użyta przez dzieci. Ona nie zawiera żadnych substancji pieniących, jest bardzo wydajna  i łatwa do dawkowania. Delikatna świeżość, łagodne czyszczenie - nadaje się dla dzieci od 3 roku życia.

Używam ją od pewnego czasu i przyznam, że stała się moją  ulubioną pastą, ma odświeżający smak ale jest wystarczająco łagodny, zawiera drobinki ścierające więc po umyciu zębów naprawdę czuć, że są one śliskie , wyczyszczone, pieni się troszkę co uważam za duży plus bo wiele past naturalnych w czasie mycia zmienia się w wodę, ucieka ze szczoteczki.
 

Składniki:  Węglan wapnia, woda, gliceryna (roślinna), sorbitollukrecja, krzemionki, drzewo miodly indyjskiej,drzewo do szczoteczek do zębów, granat, chińskie daktyle, , ukęśla indyjska,  goździki,europejski orzech włoski,migdały, pieprz z Nepalu,dąb, marzanna, akacja Katechu, kolcorośl, cejlońskie drzewo cynamonowe, hiszpańska wiśna, rumianek marokański, kminek egipski, pelargonia, prawdziwy tymianek, mięta pieprzowamiętaeukaliptus,anyż, wodorosty, benzoesan sodu

Cena ok 25 zł, 75 ml

2. Lavera żel do mycia twarzy - ponieważ powoli kończą mi się aktualnie używane preparaty czyszczące wybrałam ten, ma dobre opinie, łagodny skład:




Kosmetyk ten czeka na swoją kolej, jak widzicie kosmetyki myjące kupuję najczęściej i to głównie one znajdują się u zużyciach. Aktualnie wykańczam przeróżne miniaturki, które mam od jakiegoś czasu i nie chciałabym aby się zepsuły.  

Składniki CTFA / INCI: Water (Aqua), gliceryna, alkohol *, lauryloglukozyd, mleczan sodu, guma ksantanowa, Glutaminian sodu, olejek kokosowy, disodu kokoilo glutaminianu, Ekstrakt z liści Ginkgo Biloba, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Oczar wirginijski (Witch Hazel ) Extract *, wyciąg z kwiatów nagietka *, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract *, Fragrance (Parfum) **, Citral **, Citronellol **, Limonene **, Linalool **

Cena ok 26 zł za 100 ml

3. Masmi - organiczne tampony




Naturalne tampony ze 100% czystej, certyfikowanej bawełny organicznej. Hipoalergiczne i delikatnie pokryte ochronną powłoką, aby zapobiegać, wydostawaniu się włókien. Oddzielnie zapakowana - idealne w podróży.
  • organicznie certyfikowana bawełna
  • hipoalergiczne, aby zminimalizować ryzyko podrażnień skóry i reakcje alergiczne
  • pokryte cienką powłoką ochronną, aby podczas usuwania tamponu nie pozostały żadne pozostałości waty
  • pakowane pojedynczo
  • bez perfum
  • proces wybielania bez użycia chloru lub dioksyn
  • dostępny w 3 rozmiarach
Ciekawa jestem jak wypadną w porównaniu z tymi dostępnymi w drogeriach, kupiłam je bo od pewnego czasu myślę o zminimalizowaniu kontaktu z niepotrzebną chemią właśnie w środkach higienicznych, dezodorantach itp. 

Cena ok 20 zł za 18 sztuk

4. Kolejny kosmetyk Antipodes - Avocado Pear - będzie to mój zimowy krem, ma dość bogatą formułę dlatego wiążę z nim spore nadzieje jeżeli chodzi o odżywianie. Zawiera olej z awokado, miód manuka i olejek nagietkowy

Lada dzień powinny się skończyć aktualnie używane kremy i sera ( serum Nuxe, krem L'Occitane - mam miniaturkę z serii Divine - jejku miłość od pierwszego wejrzenia!). Muszę też pomyśleć o coś o bardziej bardziej treściwej konsystencji i jednocześnie o małej pojemności - podczas mrozów to jest jedyny czas gdy moja cera staje się suchawa i muszę ją porządnie natłuszczać i odżywiać, ale jak wiemy okres ten jest stosunkowo krótki dlatego wolałabym specyfik o jak najmniejszej pojemności, 15-30ml maksymalnie).
 


Aqua (water), butyrospermum parkii (shea) butter, squalane (vegetable) extract, persea gratissima (avocado) oil, leptospermum mel (Active 20+ manuka) honey, macadamia ternifolia (macadamia nut) oil,calendula officinalis (calendula) oil, cocos nucifera (coconut) oil, cetearyl olivate, sorbitan olivate, lecithin (vegetable) extract, gluconolactone, sodium benzoate, calcium gluconate, vitis vinifera (Vinanza Grape grapeseed) extract, tocopherol (Vitamin E), essential oil fragrances of sandalwood & ylang ylang & patchouli: benzyl benzoate**, benzyl salicylate**, citral**, d-limonene**, linalool**, eugenol**, farnesol**, gernaiol**, isoeugenol**. 
** component of essential oil


Cena ok 200 zł za 60 ml

3 komentarze:

  1. Uwielbiam krem Antipodes Avocado Pear i coś mi się wydaje, że w trakcie zimy stanie się także dobry na dzień w moim przypadku. Na chwilę obecną widzę, że przy kwasach daje radę i skóra jest wspaniale nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, mam wielką nadzieję, że kupiłam naprawdę dobry kosmetyk. Krem pod oczy używam od miesiąca i śmiało mogę polecić!

      Usuń
    2. Krem pod oczy dobrze znam :) Mam już drugie opakowanie i pisałam o nim także na blogu. Miałam już spory pakiet produktów z Antipodes i jestem bardzo zadowolona. To jedna z nielicznych marek eko, która faktycznie zaskakuje mnie na PLUS działaniem od samego początku. Trafiłam też na słabsze propozycje, lecz mimo wszystko jest ich znacznie mniej niż kiedy np. poznawałam Sylveco, Phenome, P&R, Aurelię itd.

      Usuń