środa, 21 października 2015

HIT dla włosów czyli Kevin Murphy HYDRATE-ME

Kim jest Kevin Murphy? To hamerykański fryzjer, znany w dodatku ponoć ( ja go nie znałam ;), który wypuścił na rynek swoje własne produkty do pielęgnacji włosów. Typowe w dzisiejszych czasach prawda? Znane osoby - aktorki, piosenkarki, makijażyści i fryzjerzy gwiazd tworzą własne marki, które zwykle odnoszą spore sukcesy. My, szaraczki, lubimy choć dotknąć tego wielkiego świata i kupujemy, kupujemy...

Co mną kierowało przy zakupie zestawu UN.TANGLE-ME? Oczywiście marzenie o pieknych, zdrowych włosach, które po wiosennym rozjaśnianiu i wakacyjnym maltretowaniu nie wyglądały najlepiej. Marzyła mi się pełna regeneracja, nawilżenie. Ostatnimi czasy nieco zawiodłam się na tzw. produktach fryzjerskich. Kerastase, L'oreal, Schwarzkopf - nie sprawdzają się u mnie, ceny wysokie a efektów brak, po pewnym czasie okazało się, że moje włosy nienajlepiej znoszą działanie silnych detergentów typu SLES czy SLS - szukałam czegoś łagodnego i skutecznego.

Czy znalazłam?


TAK! UN.TANGLE-ME!


Zakupiłam ten zestaw w polskim sklepie internetowym za 198 zł

Mamy tu szampon, odżywkę i spray. Pojemności standardowe czyli 250 ml i 150 ml. Opakowania nieco inne, udziwnione, kwadratowe z otworkami u dołu, mamy przez wyciśnięcie otrzymać optymalną ilość produktu. Powiem Wam, że jak z początku wydawało mi się to dobrym pomysłem, jak teraz przy połowie zawartości muszę się nico namęczyć, ściskać, ściskać, ściskać ;) Całego zestawu używam od początków września, mamy drugą połowę października - będzie to 7 tydzień


Jestem pod wrażeniem właściwości myjących tego szamponu HYDRATE-ME.WASH i jednocześnie jego delikatności. Zawsze przed myciem nakładam oleje, jeżeli mogę to na całą noc, choć ostatnio myję włosy głównie wieczorami, ale zawsze olejuję, najwyżej tłuste włosy skręcam w koczek jeżeli muszę gdzieś wyjść po południu. Ostatnio przedawkowałam oleje ;) chyba się zamyśliłam bo nałożyłam podwójną porcję, pomyślałam "Acha - będzie zabawa ze zmywaniem" - mam takie doświadczenia z innymi szamponami. Kevin poradził sobie podczas normalnego, dwukrotnego mycia, serio, włosy potem odżywiłam i nie miałam wcale ale to wcale tłustych strąków tylko świeże miękkie, dobrze się układające.



Odżywka HYDRATE-ME.RINSE - niby taka niepozorna, o dziwnym zapachu, nieco jakby alkoholowym, ziołowym, czy ja wiem, chyba nie spotkałam się z czymś podobnym, gęsta konsystencja, szara... niezbyt zachęcająca ;)
Na początku się trochę na nią jeżyłam ale ale...
dwa tygodnie mycia i pielęgnacji a moje włosy stały się po prostu zdrowymi, ładnymi włosami, nie przypominały już powakacyjnej miotły ( ech John Frieda..wrrr.). Włosy mam miekkie, układające się dobrze, to po prostu widać i czuć.

Aktywne składniki to śliwka kakadu ( ponoć zawiera dużo witaminy C), jojoba, algi, masło shea, witaminę B7, olej ze słonecznika i wiesiołka. Dystrybutor zaleca spłukanie jedynie 80% nałożonej odżywki, reszta ma pozostać i nie obciążać. Przyznam, że nie wiem ile procent spłukuję czy 70 czy 100, cieżko to określić, w każdym razie efekt na włosach jest. Nie narzekam, raczej się rozkoszuję,


Spray UN.TANGLED ma na drugim miejscu w składzie alkohol i alkoholem pachnie, zastanawiałam się czy nie przyczyni się do wysuszenia moich włosów? Na szczeście regularne uzywanie go rozwiało moje wątpliwości, myję szamponem, nakładam odżywkę, spłukuję i spryskuję tym preparatem, w końcówki wcieram odroborinę olejku silikonowego Macadamia, suszę włosy suszarką i idę spać. Włosy nie są przesuszone, są miękkie, gładkie i wyglądają zdrowo. Nie myślcie sobie, że używając tych produktów będziecie miały włosy niczym z reklamy Pantene Pro-v - nie, tu nie ma ściemy, włosy są po prostu zdrowe, zadbane, ale nie dotrzegam szczególnego blasku ( no chyba, że w odpowiednim oświetleniu), widzę, że mam rozdwojone końcówki - przyznam ze wstydem, że jeszcze po lecie ( oj wakacje dały popalić moim biednym włosiskom!) nie byłam u fryzjera podciąć końcówek ;)

Podsumowując - zestawm kosmetyków Kevina Murphy'ego sprawdza się u mnie, jestem nim oczarowana, zachwycona i bardzo polecam! 

Chcę więcej Kevina! Mam w planie zakup serii BLONDE!
 
mam długie, rozjaśnione grube i nieposłuszne, sztywne i do niedawna zniszczone włosy



18 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, do tej pory o niej nie słyszałam. Mam zupełnie inne włosy, ale czuję się zainteresowana. Gdzie w ogóle kupiłaś cały zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na hair2go. Ja myślę, że hydrate-me jest to wszystkich rodzajów włosów, do cienkich i delikatnych seria angel ( ma super opinie w sieci) są też produkty go grubych i chętnie bym po nie sięgnęła, na razie zamawiam blonde ;)

      Usuń
  2. Znam Hydrate-Me.Wash i Hydrate-Me.Rinse, dla moich włosów okazały się takie sobie tzn. szampon może być na zasadzie jak nic innego nie miałabym na półce. Plus za wygładzenie i delikatne działanie dla skóry głowy. Odżywka niestety dziwnym trafem obciążała mi włosy, brakowało nawilżenia - czułam, że czegoś brakuje.
    Od jakiegoś czasu szukam szamponu idealnego, bo ten jest mi dużo trudniej znaleźć niż odżywki i maski, i trafiłam na świetny Full Shampoo z Living Proof.
    Do oferty KM wrócę, zwłaszcza że planuję zakup Born Again, Leave-In.Protection (sprawdza się u mnie w roli maski, wyłącznie do spłukania), Luxury.Rinse - to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Living Proof też się czaję ;) Choć Kevin na razie mnie całkowicie zadawala ;)

      Usuń
  3. Ja miałam serię Angel Wash i Angel Rise. Genialnie się spisywała na moich włosach. I ten bajeczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam dużo dobrego o kosmetykach tej marki. Z chęcią bym wypróbowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie słyszałam o tymże fryzjerze znanym. O kosmetykach zresztą też nie. Fajnie, że dobrze ci służą, ciekawe, jak podziałałoby to na moje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz taki zestaw kosztuje 359 zł. To trochę sporo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kiedy i gdzie? Z chęcią zakupię w tej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było chyba w ubiegłym roku, na hair2go.pl

      Usuń
    2. Widzę, że aktualnie mają taki zestaw: http://hair2go.pl/pl/p/KEVIN.MURPHY-RIDE-THE-TIDE-zestaw/402

      Usuń
    3. w innym sklepie trochę tańszy zestaw https://sklep.bellita.waw.pl/pl/p/THE-HOLD-THE-HYDRATED/312

      Usuń
  8. Seria Hydrate-Me jest świetna. Do szamponu już nie wrócę, ale do odżywki jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że wbellita jest tylko odbiór osobisty



    OdpowiedzUsuń