niedziela, 27 września 2015

Kremy pod oczy - moje hity!

Mój aktualny ranking kremów pod oczy dla osoby +35 wygląda następująco

1. Antipodies Kiwi Seed Oil - najnowszy nabytek i już jestem nim oczarowana, przede wszystkim skład - bogaty i naturalny:

Ingredients (INCI): Aqua, persea gratissima (avocado) oil, Glycerin, Cetearyl alcohol, cretearyl alcohol, cetearyl wheat straw glycosides, steraic adic (vegetable), glyceryl stearate, tocopherol (Vitamin E), daucus carota sativa (carrot) oil, actinidia chinensis (kiwifruit seed) oil, borago officinalis (borage) oil, gluconolactone, 0.37 sodium benzoate, 0.12 calcium gluconate 0.01, vitis vinifera (Vinanza Grape grapeseed) extract

Specifications: Scientifically shown to stimulate synthesis of type 1 collagen by up to 82%

cena 143 zł za 30 ml


wydaje się być ceną do przyjęcia no i najważniejsze - działanie - aplikuję dosłownie odrobinkę, wsiąka błyskawicznie, skóra pod oczami jest wygładzona, nawilżona, miękka i to przez długie godziny. Mój pierwszy kosmetyk z Antipodies i na pewno nie ostatni. O marce dowiedziałam się z Youtube, oglądam filmiki pewnej Austalijki, która bardzo zachwalała tę firmę, po prostu przekonała mnie do zakupu. Skorzystałam ze strony eco-verde - ceny są po polsku, opisy także i mają tam naprawdę dużo fajnych, oj jak fajnych... i obiecujących kosmetyków naturalnych.

2. Nuxe Nuxuriance - krem przeciwzmarszczkowy, zawiera kwas Hialuronowy, Tetrapeptyd Dermican, nasiona Araukaria, korzeń Maki, Kofeinę, ekstrakt z buraka cukrowego, owoce Bakau oraz perłowe pigmenty, ponoć 55+ ;) cena ok 100 zł

Zużyłam z wielką przyjemnością do ostatniej kropelki. Tak bardzo go lubiłam, że poczułam coś na kształt żalu gdy się skończył, naprawdę ;) Używałam go sumiennie, dwa razy dziennie przez całe wakacje, przeżyłam upały, kąpiele w słonej wodzie, podróże - przyznać trzeba, że kondycja mojej skóry w okolicach oczy jest naprawdę dobra, krem ochronił, uzupełnił ubytki w nawilżeniu, napinał,
zawiera malusie drobinki, które mają za zadanie optycznie rozświetlić okolicę oczku. Na uwagę zasługuje opakowanie zaopatrzone w wygodną i higieniczną pompkę. To był naprawdę świetny krem na lato i jeżeli nie pojawi się nic ciekawszego chętnie kupię go w przyszłym roku. Bardzo polecam i nie sugerujcie się tym 55+ spokojnie mogą go używać i młodsze osoby.

INCI : Aqua (water), rosa moschata seed oil, butylene glycol, glycerin, hydroxyethyl acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, hydroxyethyl urea, limmanthes alba (meadfoam) seed oil, cetearyl alcohol, propanediol propylheptyl caprylate, mannitol, tocopherol, capryloyl glycine, parfum (fragrance), mica, sodium hydroxide, citric acid, ethylhexylglycerin, ci 77891/titanium dioxide, acrylates c10-30 alkyl acrylatye crosspolymer, propylene glycol, polymethyl methacrylate, allantoin, caffeine, dehydroacetic acid, sodium dextran sulfate, sodium hyaluronate, polydodecamideaminium triazadiphénylethenesulfonate, polysorbate 60, sorbitan isostearate, tetrasodium glutamate diacetate, theobroma cacao (cocoa) leaf cell extract, 10-hydroxydecanoic acid, sebacic acid, 1.10-decanediol, polyvinyl alcohol crosspolymer, lepidium meyenii root extract, araucaria angustifolia seed extract, acetyl tetrapeptide-9 (n0705/a).

Contient 89% d'ingrédients d'origine naturelle.

Sans paraben. Non comédogène. Hypoallergénique.


3. L'occitane drogocenny krem pod oczy, 155 zł za 15 ml - producent twierdzi:
Organiczny olejek z Immortelle jest bogaty w aktywne cząsteczki o unikalnych właściwościach przeciwdziałających oznakom starzenia.

Skład: Aqua/Water, Rosa Ceniffolia Flower Water, Polymethyl Methacrylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Glycerin, Myreth-3 Myristate, Propylene Glycol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Sorbitol, Isononyl Isononanoate, Helichrysum Italicum Extract*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Seed Extract, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Sorbitan Isostearate, Hedera Helix (Ivy) Leaf/Stem Extract, Sucrose Palmitate, Glyceryl Linoleate - Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil - Helichrysum Italicum (Flower) Oil*, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil*, Borago Officinalis Seed Oil*, Corn Starch Modified, Ethylhexylglycerin, Tocopherol, Carbomer, Xanthan Gum, Polysorbate 60, Tetrasodium EDTA, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Sodium Benzoate, Sodium Glycolate, Trisodium NTA, Sodium Formate, Potassium Sorbate. 
* Ingredients from Organic farming.


U mnie krem sprawdził się znakomicie, zużyłam już dwa takie słoiczki - jest to lekki nawilżacz, dobry na lato, wchłania się błyskawicznie, nawilża i napina. Jego minusem jest opakowanie, dosyć mały słoiczek - np. w odróżnieniu od słoika ( czy wręcz słoja!) Antipodies, który umożliwia bezproblemowe wydostanie produktu.


4. Clinique - All About Eyes - niegdyś często przeze mnie używany, zastanawiam się nawet nad kolejnym zakupem - ten krem kojarzy mi się z super nawilżeniem, idealny na dzień, najlepiej na lato ok 125 zł za 15 ml


Skład: cyclopentasiloxane, water purified, isostearyl palmitate, polyethylene, butylene glycol, polysilicone-11, ethylene/acrylic acid copolymer, palmitoyl oligopeptide, morus bombycis (mulberry) root extract, caffeine, phytosphingosine, triticum vulgare (wheat bran) extract, scutellaria beicalensis root extract, olea europaea (olive) fruit extract, camellia sinensis (green tea) leaf extract, cholesterol, linoleic acid, tocopheryl acetate, magnesium ascorbyl phosphate,pyridoxine dipalmitate, sucrose, glycerin, dimethicone, glyceryl polymethacrylate, glyceryl laurate, peg/ppg-18/18 dimethicone, quaternium-18 bentonite, petrolatum, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, propylene carbonate, sodium chloride, peg-8, disodium edta, sodium sulfite, sodium metabisulfite, iron oxides (ci 77491, ci 77492, ci 77499). 

5. Dr. Haushka - nawilżający krem pod oczy uwaga: 12, 5 ml cena ok 100 zł - miałam ogromną próbkę - wystarczyła mi na dwa tygodnie stosowania więc mogę co nieco powiedzieć o tym kremie - na pewno jest odżywczy to jego główna zaleta, jednocześnie lekki ładnie mi się wchłaniał, odżywienie czułam przede wszystkim, to krem pierwsza pomoc przy problemach z przesuszeniem okolic oczu - na zimę. Poważnie zastanawiam się nad kupnem, myślę, że byłby fajnym uzupełnieniem zimowej pielęgnacji.



Skład: Water (Aqua), Persea Gratissima (Avocado) Oil, Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Alcohol, Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract, Althaea Officinalis Leaf Extract, Beeswax (Cera Alba), Calendula Officinalis Flower Extract, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Hectorite, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Rosa Damascena Flower Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Lysolecithin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Chondrus Crispus Extract, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Xanthan Gum, Sodium Stearoyl Lactylate, Fragrance (Parfum) , Geraniol*. 
* składnik naturalnego olejku eterycznego
Jest jeszcze jeden krem Dr. Haushki - regeneracyjny
Przyznam, że też mnie kusi ze względu na skład:

Skład: Water (Aqua), Pyrus Cydonia Seed Extract, Glycerin, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Betula Alba Leaf Extract, Bellis Perennis (Daisy) Flower Extract, Alcohol, Rosa Damascena Flower Water, Hectorite, Equisetum Arvense Extract, Lysolecithin, Glyceryl Stearate Citrate, Beeswax (Cera Alba), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Borago Officinalis Seed Oil, Glyceryl Caprylate, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Fragrance (Parfum), Limonene*, Citronellol*, Linalool*, Geraniol*, Farnesol*, Benzyl Benzoate*, Eugenol*, Citral*, Benzyl Salicylate*, Cetyl Alcohol, Trifolium Pratense (Clover) Extract, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Chondrus Crispus Extract, Xanthan Gum, Triticum Vulgare (Wheat) Bran Extract, Oryzanol, Sucrose Stearate, Sucrose Distearate, Malpighia Punicifolia (Acerola) Fruit Extract.           
*składnik naturalnego olejku eterycznego
15 ml. 181 zł,


6. Organique - pumpkin line - krem pod oczy, 30 ml za 75 zł- przez chwilę zastanawiałam się czy go nie kupić na zimę - moje wrażenia też opieram po zużyciu dużej próbki -  z Organique trzeba uważać bo czasem ich składy nie powalają ( ciekawe dlaczego nie umieszczają ich na swojej stronie???), ale ok po użyciu próbki krem wydawał się interesujący, co prawda dość długo się u mnie wchłaniał ale potem czułam spore odżywienie więc wydaje się być obiecującym kremem na zbliżającą się porę roku.




5 komentarzy:

  1. Niestety żaden dla mnie oprócz Nuxe'a (ale ja nie lubię kosmetykow tej marki za ohydne zapachy), bo większość z tych, co lubisz to bardziej nawilżacze, a ja potrzebuję jakiejś super bomby pod moje oczy zazmarchowione :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dla mnie zapachy Nuxe <3

      Nie wiem jak to się stało, czy geny i pielęgnacja ale wkraczam w wiek średni z brakiem zmarszczek ;) więc te, które używałam mogę z czystym sumieniem polecić.

      Usuń
  2. Niestety nie znam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić urządzenie do mezoterapii bezigłowej . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń