środa, 23 września 2015

Kosmetyki na NIE: Eucerin, Schwarzkopf, Pat&Rub, Timotei, Baush&Lomb

Jesienne wpisy rozpoczną kosmetyki, których nie lubię, nie chcę, nie sprawdzają się u mnie:


Eucerin Dermo Purifer - krem dla skóry z niedoskonałościami - 50 ml - opakowanie jest pełniutkie bo tego kremu nie da się używać. Dlaczego? On się nie wchłania - maże po skórze dodatkowo ją wysuszając ale nie ma mowy o wsiąknięciu, nie ma mowy o wykonaniu makijażu, nie ma mowy o nawilżeniu. Próbowałam ja i próbował mój mąż - nie sprawdza się w naszym przypadku zupełnie. Krem był kupiony w zestawie z żelem do mycia i ów żel był tak samo beznadziejny jak krem.


Kosmetyki do włosów BC bonacure Schwarzkopf Repair Rescure - cała seria: szampon, odzywka i maska.

Kupiłam w sklepie fryzjerskim i przyznam, że u mnie, na moich włosach są totalną klapą. Nie ma mowy o odżywaniu, wygładzaniu i regeneracji - włosy me grube i rozjaśniane - są sianowate i nie wyglądają na zadbane. Faktycznie nie powinnam używać szamponu z siarczanami ( ten je zawiera), odżywka ma sporo keratyny - u mnie brak efektu, maska - najlepsza z tego zestawu ale - z całości nie jestem zadowolona. W tych opakowaniach jest jeszcze ok 1/3 produktu, najpierw chciałam wytrwale zużyć do końca ale po co się męczyć i dodatkowo pogarszać stan włosów?  Odstawiłam Repair Resure i używałam innego zestawu - włosy odzyskały blask i życie więc żegnam się bez żalu!


Teraz hit blogosfery - ja go już nie chcę, nie chcę się dłużej z nim męczyć! Chodzi o scrub cukrowy Pat&Rub otulający cudding - mówię mu stanowcze NIE choć w opakowaniu jeszcze połowa produktu. Podoba mi się w nim jedynie zapach, który odbieram jako bardzo przyjemny ale działanie i sposób aplikacji pilingu doprowadza mnie do białej gorączki. Ma on bardzo gęstą i zbitą konsystencję i jednocześnie jest straaasznie tłusty więc nabieram go palcami i próbuję wmasować w skórę ale ta gęsta masa zaczyna się rozpadać, odpryskiwać, jej odrobiny są pod całym prysznicem tłuszcząc i oblepiając wszystko dokoła. Gdy już uda mi się coś w końcu wmasować ciało pokryte jest grubą warstwą białego "tłuszczu", mazią, której nie da się spłukać wodą, nie da się wytrzeć ręcznikiem ( po takiej zabawie ręcznik wędruje do prania), nie da się założyć pidżamy. Mam dość, nie chcę do zużywać do końca, niech sobie idzie do kogoś innego ;)


Szampon Timotei moc i blask - kupiłam go gdy potrzebowałam szamponu a w jedynym dostępnym sklepie był tylko ten - tak, wiem, kolejny dowód, że u mnie szampon nie może zawierać siarczanów. Szampon Timotei jest dnem dna, może i myje ale skóra głowy po tym płacze i skrzypi, włosy niczym siano. Próbowałam używać go do czyszczenia pędzli ale tutaj też się nie spisywał bo pędzle z włosia zaczęły przypominać miotły (!). Nie chcę go już więcej widzieć! Dobrze, że był tani w przeciwieństwie do pozostałych zaprezentowanych bubli.



Na koniec może nie kosmetyk ale coś co miało w zamyśle służyć pielęgnacji oczu - krople nawilżające Baush&Lomb Hydral - Drop, 10 ml - konstrukcja opakowania uniemożliwia normalne użytkowanie, to miało chyba pomóc w aplikacji a tylko ją utrudniło, nie jestem w stanie trafić kroplą do oka ewentualnie potężnym siknięciem. Nie udało mi się ściągnąć tej dziwnej nasadki i używać "normalnie" więc nie ma sensu trzymać ich w domu i wylądują w koszu na śmieci.

6 komentarzy:

  1. Kochana!
    Nie rezygnuj z peelingu Pat&Rub - stosuj go na suchą skórę w bardzo, bardzo małej ilości!
    Zobaczysz jaki jest CUDOWNY <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóbowałam uzyć scrubu P&R na sucho - nic z tego, wg mnie efekt i sposób aplikacji jest tak samo beznadziejny jak na mokro.

      Usuń
  2. I ja się przyłączam do sugestii :) Trzeba po prostu wypracować sobie na niego sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z innymi scrubami P&R nie miałam takiego problemu, choć faktycznie używanie ich na mokro nie należało do najłatwiejszych. Ale co - umyć ciało, osuszyć i dopiero wtedy aplikować piling? Potem płukać wodą?

      Usuń
  3. Ja akurat nie miałam okazji wypróbować żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń