czwartek, 9 lipca 2015

Przedwyjazdowe szaleństwo w SuperPharm - kompletowanie letniej kosmetyczki

W przedwyjazdowej gorączce przytargałam siatę kosmetyków ( ale któż nie lubi zakupów kosmetycznych, no kto?)
Przygotowuję się do wyjazdu, 15 dni w ciepłym klimacie, na słońcu i wietrze. Na szczęście nie muszę oszczędzać ani miejsca ani kg więc hulaj dusza...

Co z nowości zabiorę ze sobą?


Uriage woda termalna 150 ml, ok 14 zł

Dr Irena Eris tonik odświeżający do cery suchej i wrażliwej - przełamałam się i kupiłam coś Dr Eris ;) zobaczymy jak się sprawdzi, na pewno ma dość fajne opakowanie i łagodzący skład, 39 zł.

Vichy płyn micelarny do demakijażu - nowa, nie znana mi wersja, dość zgrabne opakowanie, kiedyś używałam i byłam zadowolona, 32 zł

Vichy rówież z serii purete thermale - odświeżający żel do mycia twarzy, z formuły wygląda na łagodny, zawiera ektrakt z moringi (!) 36 zł


Nuxe - olejek pod prysznic Prodigieux ze złotymi drobinkami, pewnie mocno perfumowany - ciekawa jestem zapachu ale na razie nie odfoliowuję tubki, zrobię to dopiero na miejscu, ufam zapachom kosmetyków Nuxe i wierzę, że mnie oczaruje i będzie uprzyjemniał mi popołudniowe prysznice, 20 zł

John Frieda - sheer blonde odżywka z formułą optycznie rozświetlającą, na bazie lawendy. Jeżeli chodzi o szampon i odżywkę wybrałam już wcześniej Johna Friedę z serii dla blondynek, teraz dokupiłam drugą odżywkę z color renew - wiem, że zużyję sporo odżywki bo moje długie włosy dosłownie ją piją, pewnie będę włosy myła codziennie wybrałam więc kosmetyk odżywczo - silikonowy. 21zł

John Frieda nowość Kelp Help maska głęboko odżywiająca, nie jestem do końca zdecydowana czy ją wezmę czy może trzy odżywki to przesada? Z drugiej strony, codzienne mycie i odżywianie, moje włosy są grube i suche - może jednak to dobry pomysł?  22 zł

Do opalania:


Iwostin  solecrin SPF 30 emulsja ochronna, 150 ml za 36 zł zawiera filtr mineralny oraz filtr organiczny, chroni przed UVA i UVB - jak wiecie nie jestem zwolenniczką stałego używania filtrów ale na plaży czy wędrówce w słońcu są obowiązkowe, po prostu nie chcę poparzyć skóry, nie zależy mi też na mocnej opaleniźnie, wręcz przeciwnie. Emulsja Iwostin jest już przeze mnie przetestowana w ubiegłym roku i sprawdza się dobrze, jest to kosmetyk ochronny, który przeznaczam na wycieczki do smarowania rąk, pleców, karku itp.

Eucerin sun spray SPF 30 - ten kosmetyk z filtrami będę używała podczas niewielu pobytów na plaży, możliwe że zdarzy mi się krótkie leżakowanie ;) choć za tym nie przepadam wolę moczyć się z wodzie ;), cena 49 zł ( mamy w gratisie dołączoną miniaturkę mleczka po opalaniu).

Swoją drogę zaszokowały mnie ceny aptecznych kosmetyków ochronnych, Vichy, LRP czy Avene są potwornie drogie, ich ceny wahają się w granicach 80-100 zł za tubkę! Czy warto wydawać tyle pieniędzy na kremy z filtrami? Mam wrażenie, że to lekka przesada.


Tyle jeżeli chodzi o nowości a ja zabieram się do pakowania :)

4 komentarze:

  1. dobrze, że u mnie nie ma SP, bo znowu bym tylko wydała pieniądze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo ciekawych produktów, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ogromnie ciekawa tej maski John Frieda :-) Poczekam na opinię :-)

    OdpowiedzUsuń