środa, 8 lipca 2015

Japanesse Cherry Blosoom z The Body Shop + mgiełka z witaminą E

Wczoraj było bardzo gorąco, ciężko jest pracować w takim upale, tym bardziej, że już za chwilę, za chwileczkę uciekam za zasłużony wypoczynek!!!!

Natchnęła mnie wizyta na blogu www.iwetto.com i z całą stanowczością stwierdziłam, ze wyjazd bez mgiełki z witaminą E z TBS jest całkowicie pozbawiony sensu ;););) popędziłam więc do najbliższego salonu ( wcześniej zahaczając o SP) oczywiści mgieła znalazła się w moim posiadaniu


Kiedyś ją używałam i mam pozytywne skojarzenia ( szkoda, że nie było promocji buuu). Mgiełka zawiera kojący panthenol oraz wodę różaną, ma odświeżać twarz, tonizować, najbardziej przydatna podczas upałów.

Oczywiście nie skończyło się za zakupie jednego kosmetyku albowiem oczarowała mnie pod względem zapachu seria Japanese Cherry Bloosom - kwiatowa, ciepła, pachnie wczesnymi wakacjami, otula słońcem i beztroską.

Kosmetyki z tej linii pochodzą z serii Scent of World i aktualnie są w wyprzedaży, skusiłam się na mgiełkę, żel pod prysznic i balsam do ciała.


Nie mogę się już doczekać wyjazdu, morza, słońca, beztroski i jedzenia dobrych rzeczy!

Oczywiście to nie koniec zakupów przedwyjazdowych, ciąg dalszy nastąpi.

2 komentarze:

  1. Czytanie blogów grozi zakupami ;) Teraz Ty mnie kusisz serią Japanese ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zemsta blogera! ;)
    Swoją drogę na prawdę warto niuchnąć podczas wizyty w sklepie.

    OdpowiedzUsuń