czwartek, 25 czerwca 2015

Zakupy kolorówka: Zoeva, Marc Jacobs i Collistar


Pragnąc letniej odmiany na moich powiekach trafiła do mnie paletka cieni firmy Zoeva Rose Golden - przyznam, że jestem zachwycona jakością tych cieni, doborem kolorów. Moja paletka zawiera sześć bardzo intensywnych, błyszczących cieni, niektóre mają w sobie kilka kolorów, przede wszystkim jest to wariacja na temat brązu, do którego dodano to trochę złota, to miedzi, to fioletu. Trzy maty idealnie uzupełniają to zestawienie, jasny beż do podkreślenia załamania oraz dwa ciemne cienie, chłodny brąz oraz szarość - do wycieniowania kącika oka.


Piękny zestaw do tworzenia śmiałych letnich makijaży. Same cienie są niezwykle miękkie, intensywne, pigmentacja ich jest naprawdę na najwyższym poziomie, bardzo dobrze się rozcierają i blendują. Koszt paletki to 80 zł + przesyłka (czyli niecałe dwa cienie - wkłady z MACa). Bardzo polecam.

Drugim ważnym zakupem kolorówkowym jest puder brązujący. W ubiegłym sezonie kupiłam bronzer Shiseido, który choć ma świetne recenzje, u mnie się zupełnie nie sprawdził, nie współpracuje z moją karnację, mam też zastrzeżenia do tego jak się go rozprowadza i blenduje. Jak pewnie się domyślacie zaczęłam poszukiwania kolejnego produktu, który tym razem będzie spełniał moje oczekiwania. Rozglądałam się z bronzerem, który pozwoli mi na omiecenie twarzy, nadanie jej letniego kolorytu, stworzenia skóry muśniętej słońcem. Mam na stanie dwa pudry, które stosuję do konturowania ( jest to Hoola Benefit oraz Bahama Mama The Balm) ale chciałam czegoś cieplejszego bo moja naturalna opalenizna jest właśnie ciepła, oliwkowa, nigdy nie opalam się na ciemny brąz. Chodziłam, szukałam aż trafiłam. Jest to Marc Jacobs 102 Tantric O!MEGA BRONZE - ponoć odcień uniwersalny.


Dostajemy ogromną płaską puderniczkę o bardzo oszczędnym designie, w środku wielkie lusterko ( fantastyczne! widać dokładnie całą twarz!), pudru mamy aż 25 gram! Naprawdę sporo. Sam puder wydaje się być bardzo drobno zmielony i chyba będzie wydajny ponieważ użyty przeze mnie już kilkakrotnie zupełnie nie naruszył wytłoczonego wzorku, baaa wygląda jakby nikt go jeszcze nie dotykał.
Sam kolor jest bardzo ciekawy, mogłabym go porównać do Hooli lecz odcień jest zdecydowanie cieplejszy. Dzięki temu, że jest dość jasny - szybko stapia się z karnacją a efekt jaki osiągamy jest dość delikatny i subtelny - dokładnie o to mi chodziło. Najbardziej lubię go nakładać okrągłym pędzlem nr 46 z Sephory o tym:


Koszt ok 150 zł po zniżce w Sephorze.

Przyglądałam się innym kosmetykom MJ, bardzo interesuje mnie mascara - jej skład powinien mnie nie podrażniać ( w Spehorze mogłam kupić do tej pory jedynie mascary firmy Korres, cała reszta to dla mnie drogie podrażniacze), obie mascary Marca wydają się być obiecujące. Ponadto pomadki! Piękne, jasne różowe nudziaki. Eyeliner maźnięty po dłoni wydaje się być bardzo trwały ;) Testuję też żelowy podkład w odcieniu 22 bisquit light - noszę go dzisiaj na twarzy, jest bardzo lekki.

Powstrzymałam się od zakupu mascary MJ ponieważ wcześniej, w Douglasie nabyłam inną mascarę, moje odkrycie. Ważna informacja dla wrażliwookich: moim ostatnim hitem są tusze Collistar! Mam na stanie Shock ( świetna!!!!)  i w zapasie bedzie ta: ARTdesign w zestawie z kredką (uwaga! kredka ma też bardzo obiecujący skład - szkoda, że producent nie umieszcza go na swojej stronie interentowej!).

http://www.collistar.com/int/mascara-art-designr.html

Mascara ma być bardzo czarna i wszechstronna, ma pogrubiać, wydłużać, ma ciekawą, trójkątną szczoteczkę, myślę, że powinna dobrze podkreślać rzęsy. Kredka jest bardzo czarna, miękka, idealna do rozcierania.

Koszt zestawu to 99 zł ( ja zapłaciłam 59 zł ponieważ zrealizowałam bon na 40 zł ;)))

7 komentarzy:

  1. bardzo ładne odcienie w tej paletce, na pewno używałabym większości z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szare, właściwie to stalowe oczy i pasują mi wszystkie odcienie.

      Usuń
  2. Piękne kolorki tych cieni Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłam się na eyeliner MJ i trwałość ma naprawdę dobrą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie chciał mi się zmyć z dłoni ;)

      Usuń
  4. Paletka ma piękne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka wygląda bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń