wtorek, 30 czerwca 2015

TAG: Kocham lato

1. Jaka jest dla Ciebie idealna letnia temperatura?

26 stopni i już

2. Jeśli opalanie, to gdzie? Na nadmorskiej plaży, nad jeziorem, w ogrodzie czy na balkonie?

Prawda jest taka, że ja nienawidzę się opalać, jestem w stanie wytrzymać na leżaku jakieś 15 minut po czym dostaję kociokwiku, ewentualnie szukam cienia by tam zaszyć się z książką ( mogę to zrobić dosłownie wszędzie, nie potrzebuję plaży) . Mam w nosie czy jestem opalona czy blada. 

3. Ulubiony look na lato?

Jest to zwiewna sukienka i klapki albo luźne cieniutkie spodnie, koszulka, klapki, zawsze okulary przeciwsłoneczne 


4. Ulubiony letni napój?

Woda i zawsze woda - moją ulubioną jest Muszynianka. Bardzo lubię dobrze schłodzone Chardonnay albo orzeźwiające mohito




5. Wakacje w kraju czy za granicą?

Mogą być w kraju, mogą być za granicą. Za granicą lubię urok nowych miejsc i gwarantowaną pogodę, lubię małe włóczęgostwo, zwiedzanie miast i miasteczek, nie lubię leżakowania.
Natomiast w kraju mam swoje ukochane i znane "stare kąty" - bardzo lubię Kaszuby i Bieszczady, nie lubię być z sezonie nad Bałtytkiem, który uwielbiam jesienią i zimą :D 


6. Obowiązkowy gadżet na wakacje?

Na pewno okulary przeciwsłoneczne, jest to właściwie gadżet całoroczny bez którego staram się nie wychodzić z domu. No i balsam do ust - mało co mnie tak wkurza jak popękane i spierzchnięte usta.


7. Letnie wakacje vs. zimowe ferie?

Nie lubię tłumów, ścisku, tłoku. Aby wypocząć pragnę przestrzeni dlatego w sezonie nie chcę jeździć nad polskie morze, omijam też inne tak lubione przez turystów rejony dlatego wybieram Bieszczady - tam można jeszcze spotkać prawdziwą głusz, ciszę i spokój. Jak wyżej wspomniałam, lubię też wędrówki - gdy idę cieszę się każdym szczegółem, promieniem słońca, widokiem, łykiem wody. Zimą bardzo lubię jeździć tam gdzie ciepło, człowiek się trochę słońcem podładuje i wraca do szarości. Teraz planuję dalszą podróż późną jesienią.

8. Gdzie spędzisz wakacje w tym roku?


Odwiedzamy Chorwację, oczywiście objazdowo, masa zwiedzania. No i Bieszczady ;) 



9. Jakie pamiątki najchętniej przywozisz z wakacji?

Już dawno wyrosłam z przywożenia pamiątek durnostojek ;) ale zwykle targam ze sobą artykuły spożywcze: sery ( np. prawdziwe owcze oscypki), oliwę, alkohol, miód ( uwielbiam przywozić miód z różnych zakątków Polski i reszty Świata). Czasem sobie coś kupię np. buty, torbę, okulary - te przedmioty codziennego użytku zawsze kojarzą mi się z danym wyjazdem.


10. Ulubiony smak lodów?

Sorbet z mango ( nie jadam lodów mlecznych)

11. Wakacje nad morzem, w górach czy nad jeziorem?

Wszystko jedno byle nie było tłoku. Lubię zapach morza, lubię żeglować po jeziorach, lubię górskie wędrówki.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz