środa, 20 maja 2015

Olejkowo ----- Zakupy: Clarins, Nuxe, Decleor, evree

Moje najnowsze zakupy pielęgnacyjne, postawiłam ostatnio na olejki


Clarins Tonic Body Treatment Oil - ma działać ujędrniająco i tonizująco, ma zwiększać elastyczność skóry, 100 ml kosztowało 150zł

Lubię od czasu do czasu - zwykle w okolicach urodzin - pozwolić sobie na nową/dobrą/ drogą oliwkę do ciała. Rok temu wybrałam L'Occitane - ach ten zapach, w tym roku padło na Clarins, od dawna się przyglądałam temu kosmetykowi ( a także innym olejkom Clarins!) aż trafiła się promocja w Douglasie więc kliknęłam.

Producent zaleca masaż i następnie chłodny prysznic, ja stosuję go tradycyjnie, wmasowując. Bardzo szybko się wchłania, nie zostawiam po sobie tłustości, pachnie ziołowo. Olejek znajduje się w szklanej buteleczce ( uwaga w łazience!!!) i nie ma pompki ( uwaga na przechylanie bo mozna chlapnąć zbyt obficie)

Drugim kosmetykiem, który sobie sprawiłam jest maseczka Beauty Flash Balm, 50 ml za 120 zł
Producent zaleca ją przed wielkim wyjściem, pod makijaż. Stosują ją i na dzień pod makijaż ( bardzo cieniutką warstwę) albo wieczorem dla relaksu.

Otrzymałam dwie miniatury:
Body Shaping Cream oraz Super `Restorative Night, obie po 5 ml  maleńkie tubeczki są bardzo sztywne, ciężko więc wycisnąć produkt, męczyłam się i męczyłam, trzeba od razu tubkę rozciąć inaczej wydobycie zawartości to prawdziwa mordęga. Choć przyznać trzeba, ze krem na noc jest całkiem niezły 5 ml wystarczyło mi na 5 dni, od razy moja skóra się z nim polubiła i jest kandydatem do kolejnych zakupów.

Za zakupy za 249 zł D rozdaje torby plażowe, ok torba jak torba, nie ma nachalnego logo więc pewnie się latem przyda, jest ogromna, płócienna i niezamykana. Kosmetyki Clarins są bardzo fajne ale nie warto kupować ich tylko po to by dostać tę torbę, uwierzcie, nie warto ;)))

Kolejny olejek: Nuxe Body Contouring Oil for inflatred cellulite - czyli modelujący olejek do zwalczania celulitu wodnego. Na mnie nie działają marketingowe zabiegi zachwalające kosmetyki antycellulitowe. Nie wierzę w nie ;) nie wierzę w celulit ;) Nie uważam aby cellulit był aż taki straszliwym defektem, raczej jest czymś normalnym, kobiecym, zależnym od naszych hormonów i trzeba po prostu z nim żyć. Kupiłam ten olejek nie dlatego, że pragnęłam walczyć z tym potwornym, wrogim słowem na C, raczej chodzi o to, że zerknęłam na skład: jest bardzo bogaty, składa się głównie z oleju sezamowego, z orzechów laskowych i macadamia + cała armia olejków eterycznych. Świetny olejek do ciała, był w promocji wSP i kosztował ok 40 zł. Intensywnie pachnie i szybko się wchłania. W odróżnieniu od Olejku Clarins ma lekkie , plastikowe opakowanie i pompkę.


 Trzecim olejkiem jest Brightening cleansing oil Decleor - olejek do demakijażu, składa się z detergentu oraz dwóch olejków: ze słodkich migdałów oraz olejku z czerwonej (!?) palmy. 200 ml kosztował ok 80 zł, właśnie się zastanawiam czy to przypadkiem nie za dużo? Zobaczymy jak będzie się spisywał. Kosmetyki do demakijażu są dla mnie bardzo ważne i ostatnio mam na ich punkcie małego hopla jak większość dziewczyn z brzydką cerą...:/


Na koniec wpadł jeszcze olejek evree super slim - z SP za 15 zł przy wydaniu pewnej kwoty. Skład ciekawy. Będzie co używać, na pierwszy ogień poszedł olejek Nuxe, potem będzie Clarins i na końcu evree.

Z kolorówki - kolejny podkład, mój ulubiony Clarins Ever Matte - zimą używałam odcienia sand, który jest bardzo jasny, teraz ZA jasny, wzięłam więc honey - akurat był w promocji na truskawie za ok 80 zł. Jest to jeden z lepszych podkładów jakie miałam, jest lekki, dobrze się stapia ze skórą, wygląda naturalnie i ma niezłe krycie jak na kosmetyk tego typu, tylko z trwałością jest gorzej.

5 komentarzy:

  1. W takim razie czekam na porównanie tych trzech olejków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie, zobaczymy czy cena wpływa na jakość i działanie ;)

      Usuń
  2. Ja też ostatnio kupiłam parę olejków i zaczynam moją przygodę z olejkową pielęgnacją twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam olejki Nuxe i Evree, ale inne. ;-)

    OdpowiedzUsuń