środa, 4 marca 2015

Ziaja - zakupy

Ja kupuję Ziaję??!! Kiedyś obchodziłam tę firmę szerokim łukiem, jej kosmetyki miałam za słabe, niedziałające, nawet szkodliwe, co z tego, że tanie! Lody zostały przełamane dzięki serii Ulga - jej olejek na mycia twarzy jest moim ulubionym kosmetykiem, postanowiłam przyjrzeć się Ziaji bliżej, tm bardziej, że tuz pod nosem mam sklep firmowy z bardzo miłą panią ;) sprzedającą.

Kupiłam:
Naturalny oliwkowy płyn micelarny - uwaga! nie podrażnia i nie uczula ( na razie) makijaż oczy zmywa bez problemu ( pozytywne zaskoczenie)

Oliwkowa woda tonizująca z wit. C z serii liście zielonej oliwki - ładnie, delikatnie pachnie,zawiera kojący panthenol, ma dobry atomizer, który dokładnie rozpyla kosmetyk na twarzy, na włosach - za razie działa ok, ( pozytywne zaskoczenie)


I mój faworyt - kosmetyk, który mogę z czystym sumieniem polecić ( bo to już drugie opakowanie)
oliwka do mycia liście zielonej oliwki - olej z oliwek w połączeniu z detergentem, bardzo wydajny bo w kontakcie z wodą dobrze się pieni, ładnie rozpuszcza podkład, kremy BB itp ( oczy omijam) - ma zalety oleju ale nie wymaga potem dodatkowego mycia żelem. Najdroższy kosmetyk z tego zestawu, kosztował kilkanaście złotych.


Oczywiście Kremowy olejek myjący do twarzy i ciała - oba olejki można używać do mycia ciała, są bardzo delikatne, nie wysuszają skóry. Ten występuje w większej butelce ale uwaga! ma już inny skład! Bardzo polecam!

Kremowe mydło do rak - herbata z cynamonem - zwykłe mydło, pachnie przyjemnie ale bardzo krótko, niedrogie

Szampon do włosów przetłuszczających lawendowy - to dla moich chłopaków, wykończyli właśnie butlę miętowego, wzięłam im lawendowy, który pachnie bardziej cytrusowo niż lawendowo.

Za całe te zakupy zapłaciłam ok 55 zł


I nowy żel do usuwania skórek Sally Hansen, z Rossmanna. Jestem bardzo do niego przywiązana, używam go od lat, sprawdza się najlepiej, skórki delikatnie odsuwam patyczkiem, to cały manicure. Używany regularnie sprawia, że skórki nie narastają nadmiernie.

Nowy żel jest o wiele mniejszy niż ten z Allegro! No i droższy niestety ale patrząc na jego wydajność można przełknąć wyższą cenę


8 komentarzy:

  1. Ja tam lubię ich za polską firmę, szeroki wybór produktów i dobrą ich cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam z Ziaja mało kosmetyków ale mam ochotę na ich mydła do rąk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować można, tylko 5 zł ;) zapach jest ładny ale czuć go bardzo krótko.

      Usuń
  3. po wyżartej twarzy przez micel, nigdy już nic od ziaji nie kupiłam i kupić nie zamierzam i jak na razie trzymam się w tym postanowieniu już od ponad roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to był za micel? Z jakiej serii?

      Usuń
    2. ulga, niebieskie opakowanie

      Usuń
  4. ooo tą oliwkoa mnie zachęciłaś...ma forme oliwki?
    bo ten olejek myjący miałam i szkoda, że tak na prawde nie był olejkiem ..ale był delikatny i dobrze mył buzię..

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty Ziaji. Są całkiem dobre

    OdpowiedzUsuń