czwartek, 5 marca 2015

The Body Shop - zakupy (korektory, krem do rąk i mydełka)

Mam bardzo wrażliwe oczy a wiek robi swoje, coraz częściej budzę się z ciemnymi podkówkami. Nie wygląda to ani estetycznie ani lat nie odejmuje :( Szukam sposobu na zamaskowaniu cieni ale większość korektorów podrażnia mi oczy :( Koło się zamyka.
Rozglądałam się za czymś bardziej naturalnym, czymś łagodniejszym, o lepszym składzie niż typowy korektor. Przeglądałam ofertę Dr. Haushki, której tusz do rzęs nie podrażnia mi powiek ale wpadłam na stronę The Body Shop. Swoją drogą zastanawia mnie dlaczego marka do tej pory nie ma swojej polskiej strony????  Chodziło mi o możliwość sprawdzenia składów kosmetyków przed zakupem. Jeżeli jesteście w sytuacji podobnej do mojej - pewnie nie ma Was zbyt wiele ;) - wiecie jak trudno uzyskać informację o składnikach kolorówki, szczególnie tej sprzedawanej bez kartonowych opakowań. Powiem Wam jeszcze, że ilekroć poproszę o pokazanie mi składu w perfumeriach typu Sephora czy Douglas, czy drogeriach - zawsze budzi to ogromne zdziwienie obsługi jakbym przyszła tam co najmniej kupować jabłka albo kilo wołowiny ;)

Wybrałam:

Lightening Touch korektor rozświetlający w pędzelku
Full Ingredients
Aqua (Water) (Solvent/Diluent), Cyclomethicone (Emollient), Glycerin (Humectant), Mica (Opacifier), Polymethyl Methacrylate (Emollient), Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone (Emulsifier), Sclerocarya birrea (Marula Oil) (Skin Conditioning Agent), Barium Sulfate (Opacifier), Sodium Chloride (Salt) (Viscosity Modifier), Polyglyceryl-3 Oleate (Emulsifier), Caprylic/Capric Triglyceride (Emollient), Cera Alba (Beeswax) (Emulsifier/Emollient), Ethylene Brassylate (Masking Agent), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Hydrogenated Castor Oil (Emollient), Phenoxyethanol (Preservative), Panthenol (Skin/Hair Conditioning Agent), Methylparaben (Preservative), Lecithin (Stabiliser/Emulsifier), Propylparaben (Preservative), Triethoxycaprylylsilane (Binder), CI 77891 (Colour), CI 77492 (Colour), CI 77491 (Colour), CI 77499 (Colour).

Concealer All In One uniwersalny korektor, kryjący w sztyfcie zawierający odżywczy rdzeń

Full Ingredients
Caprylic/Capric Triglyceride (Emollient), Isononyl Isononanoate (Emollient/Skin Conditioner), Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate (Emollient), Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2 (Emollient), Sclerocarya Birrea Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Talc (Absorbent/Bulking Agent), Cera Alba (Emulsifier/Emollient), Nylon-12 (Absorbent/Bulking Agent), Candelilla Cera (Stabiliser), Copernicia Cerifera Cera (Stabiliser/Viscosity Modifier), Polyglyceryl-3 Beeswax (Emulsifier), Helianthus Annuus Seed Cera (Texture Additive), Adansonia digitata (Emollient), Stearalkonium Hectorite (Viscosity Modifier), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Aluminum Hydroxide (Opacifier), Dimethicone/Methicone Copolymer (Anticaking Agent), Propylene Carbonate (Solvent), Methicone (Skin Conditioning Agent). [+/- CI 77891 (Colour), CI 77492 (Colour), CI 77491 (Colour), CI 77499 (Colour)].


W końcu zdecydowałam się na zakup obu tych produktów i ruszyłam się do sklepu. Okazało się na miejscu, że przy zakupie dwóch kosmetyków kolorowych dostajemy 25 % zniżki ( cena regularna korektora to ok 49 zł) , capnęłam więc dodatkowo tusz do rzęs w różowym opakowaniu.

Bardzo podoba mi się w kosmetykach TBS, że są dodatkowo foliowane i mamy pewność, że nikt poza nami ich nie otwierał

Moje kolory to: sztyft 01, pędzelek to 03 - jedyne żółte i jasne, inne kolory były niemiłosiernie różowe, pani która mnie obsługiwała mówiła, że tylko te im się sprzedają, nic dziwnego to fajne uniwersalne kolorki


Po pierwszych użyciach jestem bardzo zadowolona, szczególnie z All in One - jest średnio kryjący, nie wysusza, dobrze się rozciera i stapia ze skórą, nakładam go pod podkład i na razie ( puk puk w niemalowane!) podrażnienia nie odczuwam.

Do zakupów dołączył też krem do rąk Hemp Hand ( był za 25 zł) i 3 mydełka ( jedno gratis).

Dostałam też karteczkę ze zniżką -30% za zakupy w sklepie TBS w Magnolii w innej lokalizacji.




5 komentarzy:

  1. Body Shop nigdy nie zainteresował mnie pod względem kolorów, z Body Shop kupuje balsamy i inne pachnidełka, a po korektory sięgam do innych firm :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znam zbyt dobrze ich kolorówki ;) Wcześniej używałam jedynie tuszu do rzęs, który był całkiem dobry.

      Usuń
  2. Ja lubię korektory z różowościami, więc muszę się do nich pofatygować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz ;) ja muszę mieć żótka inaczej wyglądam...hm dziwie ;) Powiem Ci, że te korektory są całkiem całkiem, sprawują się lepiej niż myślałam, np. lepiej niż korektor Korres, który do tej pory używałam. Na razie jestem zadowolona, z obu.

      Zainteresowały mnie też ich pudry mineralne, gdy obczajałam korektory to zerkałam na nie kątem oka ;)

      Usuń