wtorek, 10 lutego 2015

Włoskie zakupy kosmetyczne: OMIA i Kiko

Słyszałam, że w Polsce otwarto pierwszy salon oraz sklep internetowy włoskiej firmy Kiko, moje zakupy pochodzą jednak z włoskiego salonu, jest to ichniejsza wersja naszego Inglota - stosunkowo niskie ceny i duży wybór produktów. Ja za Inglotem nie przepadam, co do Kiko --- nie przekonam się póki nie spróbuję. Ciekawość kosmetyczna wzięła górę, zakupy zostały zrobiony ;) Wybrałam szminkę, błyszczyk i puder.


Najbardziej jestem zadowolona ( o dziwo) z pomadki Smart Lipstick 910 Baby Pink ( jasny, chłodny, wyrazisty róż - nie byłam pewna czy będę dobrze wyglądać w takim kolorze ale pomyślałam, że fortuną nie ryzykuję ;)))), jej zapach i właściwości przypominają mi moje ukochane pomadki M.A.C, ładnie się rozprowadza, nie wysusza, przyjemnie pachnie - jest to jedna z naprawdę niewielu tańszych pomadek, która odpowiada mi pod każdym względem, a kosztowała jedynie 4 euro (w nas 19 zł).

Błyszczyk z serii Instant Volume Lipgloss (29zł) nr 206 Guava Rose zawiera mentol czyli daje wargom uczucie chłodu, aktualnie jest bezużyteczny bo efekt ten zimą jest wybitnie nieprzyjemny, muszę poczekać na cieplejszą porę roku. Na pewno jest gęsty, dość trwały i klejący, łatwy w aplikacji.


Puder Invisible jest jednym z najlepszych pudrów matujących jakie znam, daje mat absolutny, płaski i trwały, należy go aplikować ruchem stemplującym - ja używam go wyłącznie do strefy T gdy szczególnie zależy mi na macie i trwałości. Zastosowanie tego pudru na całą twarz może jednak dać nienaturalną bladość i płaski efekt.

OMIA:


Kosmetyki OMIA  nie zawierają parabenów, SLESów, PEGów, barwników syntetycznych, glikolu propylenowego, nie są testowane na zwierzętach, sprawdzana jest zawartość w nich metali takich jak nikiel kobalt czy chrom, mają certyfikat ICEA

Co przywiozłam?
Szampon Fisio z olejem makadamia, także z olejem lnianym - owszem naturalny ale mocno plącze włosy
Maska do włosów z olejem lnianym, z masłem shea i nagietkiem - maska fajna, gęsta, wydajna i odżywcza

Dwie duże butle ( po 400ml) bagno fiori - bardzo łagodne w składzie i miło pachnące irysem oraz lawendą ( z prawdziwymi ekstraktami!) -  to w nich najbardziej lubię dobry skład i jednocześnie upojny zapach

Żel do higieny intymnej z aloesem - wygodna butelka z dziubkiem, łagodny skład, zawiera również nagietek, pH 3,5.

Żel do mycia rak z olejem migdałowym

do zakupów dołączył też balsam do ciała z olejkiem migdałowym Erbiristica

Jeżeli szukacie dobrych składów, łagodności i działania to szczerze polecam te kosmetyki, zawsze przywożę je z Włoch ale w Polsce też są do dostania w sklepach internetowych w cenach niewiele wyższych ( naprawdę niewiele).

4 komentarze:

  1. Skoro pomadka z KIKO zbliżona jest do produktów M.A.C to jestem zmotywowana żeby ją jak najszybciej przetestować. :) Też uwielbiam MACzki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jestem bardzo wymagająca jeżeli chodzi o produkty do ust i większość tańszych pomadek niestety mi nie odpowiada ale z tą się naprawdę polubiłam

      Usuń
  2. Pomadka ma bardzo ładny kolor, marzą mi sie zakupy w Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie marką OMIA, więc będę czekać na poszczególne recenzje. Dobrze że z dostępnością nie ma u nas problemu :) Co do KIKO to już uległam małym zakupom, ale widzę że muszę jeszcze wpaść po pomadkę ;) Bardzo podoba mi się opakowanie pudru i miałam na uwadze mineralny.

    OdpowiedzUsuń