poniedziałek, 9 lutego 2015

Kilka miesięcy z ShinnyBoxem - podsumowanie: czy warto zamawiać pudełka?

Postaram się podsumować wszystkie zamówione pudełka Shinnybox, co się sprawdziło, co było odkryciem a co bublem...:

na plus:
Organique - mydło glicerynowe, cynamonowe - przyjemne, przydatne
NU Nail Care Polish Remover - to jest bardzo fajny produkt, jednak chusteczka zmywa u mnie lakier z obu rąk, nie śmierdzi, tylko pazurki są po niej bardzo tłuste ( trzeba uważać by nie utłuścić wszystkiego dookoła)
Organique - złoty peeling cukrowy z linii Eternal Gold - dosyć fajny, ładnie pachnie

Norel żel ujędrniający biust - aktualnie używam, bardzo przyjemnie się wchłania
Balneokosmetyki - miniatura biosiarczkowego żelu pilingującego oraz szamponu przeciwłupieżowego - dzięki boxom poznałam firmę, kosmetyki Balneo u mnie się znakomicie sprawdziły
Bandi krem intensywnie nawilżający - dobry krem, z przyjemnością stosowałam do ostatniej kropelki
Glazel konturówka do brwi - świetna kreda do brwi, naprawdę byłam z niej zadowolona i chętnie kupiłabym ponownie, dobrze dobrany kolor, trwałość i aplikacja

The Body Shop masło do ciała wild argan oil - polubiłam i za zapach i działania, kupiłabym kolejne opakowanie

Organique - pełnowymiarowy piling solny, bamusowy z olejem kokosowym - świetny piling!

Pomadka z pilingiem Sylveco - uwielbiam!
Mythos żel oliwkowy plus gąbka z lufy - fajny, użyłam z przyjemnością

Moisture Kick Schwarzkopf Professional  - fajny kremik, nawilżał i układał.... tylko dość szybko po nim włosy zaczynały mi śmierdzieć?
Rexona antyperspirant w sztyfcie - bardzo skuteczny, dla mnie na specjalne okazje
Delawell - zmysłowy scrub solny - lubiłam
Bioderma - Sebium Pore Refiner Krem - świetny, pięknie zwęża pory, kupiłam już pełnowymiarowe opakowanie

Balneokosmetyki Malinowy Zdrój żel do mycia twarzy biosiarczkowy - przyjemny, dość skuteczny


neutalnie:
Texturing Face Cream Pose - czeka, na razie nieużywany
Lierac - minatura płynu do demakijażu - kiedyś miałam i używałam, nic specjalnego, czeka na jakiś wyjazd ze względu na małą pojemność
APC - zestaw cieni sypkich - raz użyte, może kiedyś...
Bania Agafii - czeka, na razie nie użyłam, nie było okazji

Joko - baza pod cienie - użyłam kilka razy, nie jestem pewna czy przedłuża trwałość cieni ale na pewno jest w bardzo niewygodnym słoiczku - kto wymyśla takie opakowania??? zbyt wąskim i wysokim więc jak nabieramy produkt na palec zawsze coś znajdzie się pod paznokciem
APC 5 osobnych cieni do powiek w kuleczkach - użyte raz ;)
Paese odżywka do paznokci - czeka
chusteczki zmywające lakier z paznokci marki JELID - też jeszcze nie użyte

Yasumi clean&presh silky powder - dziwny kosmetyk, zużyłam go całkiem sporo, cały czas mam mieszane odczucia,  jedno wiem na pewno: nie do końca zmywa makijaż
Biały Jeleń hipoalergiczny pły micelarny - przeciętniak, bardzo przeciętny, jeżeli miałabym wybierać to wolę Garniera
Bioliq - balsam intensywnie nawilżający, ze skrzypem polnym - nie używany, leży w zapasach
Antyperpirant Dove - dezodorant jak dezodorant, dostępny w każdej drogerii, zużyłam i tyle

Marion serum chroniące przed ciepłem - silikony na końcówki, całkiem ok, przeciętne
dezodorant Rexona - dezodorant jak dezodorant, dostępny w każdej drogerii, zużyłam i tyle
Clarena razy dwa czyli miniatury kremu do rąk i stóp - zużyte, działanie przeciętne, 

Egyptian Magic - nic nie jestem w stanie powiedzieć po użyciu próbki, nie zachęciła mnie do kupna

Organique - biała glinka kaolinowa - odstawiona w kąt, nie używam
Original Source żel pod prysznic - nic szczególnego 



na minus:
Pasta Signal white now - oddałam, nie używam past typu Signal
Vaseline Intensive Care - balsam i wazelina - oddałam, nie używam produktów z parafiną
Mariza peeling do usta - parafinowy kosmetyk, oddany

Isadora pomadka perfect moisture lipstick - nie używam brązowym pomadek
Korektor pod czy Grashka - ze względu na dziwną konsystencję i zapach - kosmetyk wyglądał mi na zepsuty i wylądował w koszu, nie miałam sumienia puszczać go dalej
Etre Belle mascara x lash press - parafina!
Dermika serum koncentrat piękna - brak jakiegokolwiek działania
Yasumi mgiełka do stóp  - brak jakiegokolwiek działania
Yasumi ampułka pielęgnacyjna z kolagenem - brak jakiegokolwiek działania ( dziwne te kosmetyki Yasumi...)
Etre Belle pełnowymiarowy longlasting Eye Shadow Pen - ładny kolor ale podrażniła mi powiekę, oddałam
Glazel lakier winylowy do paznokci - brzydki kolor, oddałam
Bingospa chłodzący żel po opalaniu z aloesem - śmierdzący i niedziałający, oddałam
Floslek pomadka ochronna do ust w filtrem UV SPF14 - parafina!

Maseczka kolagenowa Etre Belle - parafina! kolejna dziwna firma, chyba specjalizująca się w kosmetykach z parafiną, niby gabinetowa ale dla mnie to ściema
Syis - gąbeczka make up blender - twarda, nieporęczna, niedziałająca
Mosquiterum - spray antykomarowy - nie działa podobnie jak większość specyfików tego typu
Clarena diamentowy krem na dzień - nie dla mojej cery, oddałam
Syis ampułka antycellulitisowa z kofeiną i teofiliną - brak jakiegokolwiek działania

Lakier Beauty shine Donegal  - brzydki kolor, oddałam
Synchroline zestawik kremów do tworzy i ciała - brak jakiegokolwiek działania
Miniatura 7,5 ml wody toaletowej L'Ocitanne - jedno słowo: fuj, zapach taniej tandety
Płyn micelarny Dermedic - słaaaaaby, makijaż oczy to dla niego wyzwanie
Próbka lekkiego nawilżającego kremu Clochee - nie dla mojej cery


Podsumowując:
Zamawiane pudełka miały zdecydowanie więcej minusów, wiele kosmetyków jeszcze przed spróbowaniem było dla mnie bezużytecznych, Kosmetyków, które się sprawdziły było ok 1/3 - myślę, że to trochę za mało na kupowanie kolejnych kotów w worku. Zrezygnowałam z subskrypcji i raczej do żadnej już nie powrócę. To podsumowanie skutecznie wyleczyło mnie z zakupu pudełek.

2 komentarze:

  1. Ja mam dopiero kilka pudełek ale ogólnie sa OK
    Dla Ciebie spray do nóg Yasumi nie działa a ja dałam go koleżance, która naprawdę cierpi na ciężkość nóg i obrzęki i była nim zachwycona. Wiem, że kupiła pełnowymiarowe opakowanie, bo bardzo jej pomagał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne potrzeby i wymagania. Jednemu pasuje, drugiemu niekoniecznie ;)

      Usuń