środa, 14 stycznia 2015

Zakupów z wyprzedaży z Douglasa ciąg dalszy

Wiecie, gdy zobaczyłam na stronie Douglasa 30% obniżkę na produkty do ust firmy M.A.C lekko zgłupiałam... booo na tę markę nigdy nie ma rabatów, wyprzedaży, sale... nie czekając szybko zrobiłam zamówienie (o którym pisałam tutaj) i wciąż nie mogłam w to uwierzyć :D po namyśle kliknęłam jeszcze dwie pomadki, do których dołączył balsam Clarins i lakier do paznokci.


Wybrałam pomidorowy - czerwony lakier O.P.I ( na lakiery też była 30% zniżka!) o interesującej nazwie "Tasmanian Devil Made Me Do It"
miał być następcą mojego ulubionego Vodka&Caviar ale nieststy ma inne wykończenie - kremowe, muszę poszukać oryginalnej wódki i kawioru ;) choć diabeł tasmański też ujdzie :D:D:D


Speed Dial (cremesheen, od góry) - kolor piękny, typowy intensywny, średni róż, tylko jak na wykończenie cremesheen konsystencja jest dość sucha i tępa, wysuszająca, jak na razie jest najtrudniejsza w używaniu ze znanych mi pomadek M.A.Ca
i Behave Yourself z kolekcji sheen supreme - błyszczykoszminek -
to jest jasny, żarówiasty róż, ta pomadka jest jak masełko co jednak nie umniejsza intensywności koloru, mniej trwała ale przyjemna i błyszcząca - tę pokochałam od pierwszego maźnięcia.

A na koniec kilka słów o balsamie Eclat Minute Clarins - używałam go swego czasu, miałam odcień 01 i 02 i 03 - na wygodny aplikator, pamiętam, że ładnie odżywiał usta, kolor subtelny ( różowy, beżowy i koralowy) - teraz biorę opakowanie do ręki, czytam skład a tam parafina, jestem więc w kropce. Używać? Nie używać?

4 komentarze:

  1. a w moim Douglasie nie ma MACa :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była naprawdę niepowtarzalna okazja, pewnie teraz będą się pilnować by przypadkiem nie dać zniżki na M.A.Ca

      Usuń
  2. Podobno to był błąd, że promo objęło MACa, dlatego szybko pewnie się taka okazja nie powtórzy ;) Mam jedną pomadkę z wykończeniem cremesheen (albo dwie?) i niestety mnie też wysusza. Ale kolor przynajmniej ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam, że to pomyłka, pewnie już nigdy nie będzie takiej okazji. A ja się cieszę szminkami M.A.C za 60 zł :D a nie zł 86!

      Usuń