wtorek, 4 listopada 2014

Październikowe zakupy: pielęgnacja (The Body Shop, Clarena, Nuxe)

Co w październiku pojawiło się wśród moich kosmetyków?

Królują zakupy w The Body Shop! Pora roku powoduje, że sklep ten przyciąga mnie jak magnes,
te zapachy, bogate masła do ciała... oraz jesienne obniżki ;)


Bardzo lubię kokos w kosmetykach, a masło do ciała o tym zapachu kojarzy mi się z zimowym wieczorem ocieplonym intensywną kokosową wonią, najpierw kokosowy prysznic a następnie kokosowe ukojenie suchej skóry. Masło kosztowało 39 zł, żel pod prysznic 12,50 zł


Do kokosowej rodziny dołączyło też mydełko w kostce (6zł).

Mleczko do ciała w sprayu moringa otrzymałam za 1 gr gdy zebrałam odpowiednią ilość pieczątek na kartę stałego klienta.

Żel pod prysznic white musk - ciepły, seksowym zapach za 12 zł



Późną jesienią nawet tłusta skóra staje się bardziej wymagająca i pragnie większego odżywienia. Kupiłam lekkie serum z serii Nutriganics, którą bardzo cenię za dobre składy i skuteczne działanie na moją cerę. Serum, 30 ml za ok 40 zł w wygodnej buteleczce z pompką jest bardzo lekkie, błyskawicznie się wchłania i napina skórę, stosuję je na razie na noc, pod właściwy krem.


Skład serum


Lekki krem pod oczy Sylveco przestał mi wystarczać, skóra pod oczami szybciej się teraz przesusza, zaczęłam się rozglądać za czymś bogatszym, mój wybór padł na Clarenę Stem Cells Eye Cream - ok 70 zł. Krem ten towarzyszy i od miesiąca w wieczornej i dziennej pielęgnacji i spisuje się bardzo dobrze, jest lekki i odżywczy zarazem.


Clarena wydaje się być bardzo dobrą, polską firmą kosmetyczna, co spróbuję to strzał w dziesiątkę.
Miałam miniaturki z boxa i wszystkie zrobiły na mnie dobre wrażenie.


I ostatni zakup pielęgnacyjny to zestaw Nuxe wybrałam bogaty krem na noc oraz krem pod oczy z tej samej serii Marveillance expert niut i expert yeux, kosmetyki o intensywniejszym działaniu. Będą mi towarzyszyć tej zimy, na razie sobie czekają na swoją kolej.

Producent tak opisuje produkty:

Regenerujący krem na noc Merveillance® expert zawiera kompleks Oléoactif® na bazie Liliowca i Kory z Drzewa Jedwabnego, który hamuje i cofa proces glikacji 3 podstawowych białek budujących skórę: wimentyny, kolagenu i elastyny, a tym samym odbudowuje je i chroni, spłycając utrwalone zmarszczki i zapobiegając utracie jędrności. 
Wyciąg z Brunatnic zapewnia regenerację skóry

Liftingujący krem pod oczy i na powieki Merveillance® expert zawiera kompleks Oléoactif® na bazie Liliowca i Kory z Drzewa Jedwabnego, który hamuje i cofa proces glikacji 3 podstawowych białek budujących skórę: wimentyny, kolagenu i elastyny, a tym samym odbudowuje je i chroni, spłycając utrwalone zmarszczki i zapobiegając utracie jędrności.
Kompleks Naturalnej Kofeiny i Tetrapeptydu-5 ma działanie uelastyczniające i ujędrniające, przez co zmniejsza worki i cienie pod oczami.

Skorzystałam z promocji Superpharm, ceny widzicie na zdjęciu. 

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię zapach kokosa z TBS. Tej jesieni postawiłam jednak na migdał :)
    Świetne nowości i jak zawsze będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno dzisiaj jest ostatni ciepły dzień. Faktycznie we Wrocławiu jest miło i pogodnie ;)
      Dlatego też na razie wstrzymuję się od używania nowości, szczególnie tych kokosowych, są dla mnie zarezerwowane na zimne dni, które mają wkrótce nadejść :(

      Usuń