czwartek, 20 listopada 2014

Lakiery na jesień 2014

Nie miałam problemu z wyodrębnieniem ulubionych lakierów na jesień, co roku sięgam po podobne kolory:

O.P.I

1. Every Month is Octoberfest - kolor kameleon, mamy tu czerwień, złoto, czerń, brąz, granat - niesamowita i ciekawa mieszanka

2. You Don't Know Jacques! odcień szeroko znany, klasyka, mi towarzyszy już kolejny rok, próbuję sięgnąć pamięcią wstecz by przypomnieć sobie kiedy kupiłam tę buteleczkę ( wychodzi mi, że 4 lata temu!!!), zużyłam pół buteleczki, co roku wielokrotnie gości na moich paznokciach, jest to lakier, który pasuje dosłownie do wszystkiego. Jest dość stary, jak widzicie, ale wciąż spisuje się bardzo dobrze, odrobinę zgęstniał i schnie dłużej, wciąż mogę, bez przeszkód, precyzyjnie pomalować paznokcie.

3. Vodka & Caviar - a tutaj mamy najpiękniejszy odcień czerwieni z jakim się kiedykolwiek spotkałam, żywa soczysta, strażacka, lakier ma też idealną formułę, jest żelowy z dużym błyskiem, nakłada się go idealnie, łatwiutko, kolor równo się rozkłada na paznokciu, nie smuży i szybko zastyga i towarzyszy mi już trzeci rok. Uwielbiam go.

ESSIE

4. Island Hoping - nowy nabytek, kolor brudnego, beżowego różu ( miałam podobny z Nail Tek ale nie odpowiadał mi jego pędzelek, nie odpowiadał to za mało powiedziane: doprowadzał mnie do szału!), kolor nieokreślony, trochę nijaki, trochę dyskretny. Dla mnie to taki nudziak do paznokci.

5. Smokin Hot jest to odcień brudnej śliwki, nawiązuje do poprzedniego odcienia i do beżowego OPI, i tworzą ulubione trio brudnych odcieni na paznokciach, no i pasują do większości zimowych ciuchów.

6. Forewer Yummy kolejna czerwień, co prawda w opakowaniu wygląda na intensywną ale po pomalowaniu ciemnieje, wpada w bordo, klasyczne piękne, ciemne bordo - kolor jesieni.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolorki wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Island Hoping oraz Smokin Hot to także moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory i bardzo w moim guście. :) 2,3 i 5 też mam.

    OdpowiedzUsuń