środa, 22 października 2014

ShinnyBox wrzesień 2014

Dzisiaj przyjdzie do mnie październikowe pudełko, a ja jeszcze nie napisałam o wrześniowym ;)

zatem nadrabiam:

oto co w nim znalazłam:

1. Korektor pod czy Grashka - czyli kosmetyk dziwny ;) co prawda zapakowany w ładny kartonik ze składem chemicznym (brawo barwo), samo pudełeczko zgrabne ale struktura jego wydała mi się dziwna, wyglądała jak ściana?!

zapach też dziwny, boję się używać.... Jego struktura jest tak zbita, nie wiem jak go nakładać, ja to przenieść pod oko, fuj... to niehigieniczne!?

2. Etre Belle mascara x lash press
Interesujące jest to, że bardzo trudno było mi znaleźć składniki owego tuszu, zupełnie jakby producent je ukrywał co wydaje mi się dziwne, w końcu gdzie na czeskiej stronie:

INCI: Aqua [Water], C.I. 77499 (Iron Oxydes), Synthetic Beeswax, Paraffin, Glyceryl Stearate, Acacia Senegal Gum, Butylene Glycol, Oryza Sativa Cera (Oryza Sativa (Rice) Braun Wax), Stearic Acid, Polybutene, Palmitic Acid, VP/Eucosene Copolymer, Nylon-12, Cera Carnauba (Copernica Ceritera Cera)/Copernica Cerifera (Carnauba) Wax, Aminomethyl Propanol, Phenoxyethanol, Propylparaben, Hydroxyethylcellulose, Sodium Hyaluronate

jest parafina więc użycie u mnie odpada, sprawdziłam opinie na wizazu - jest jedna, kosmetyk otrzymał pół gwiazdki ;) warto wspomnieć, że podana cena tej mascary to 100zł hmmmm ciężko mi w to uwierzyć, że ktoś skłonny byłby do zapłaty 100zł za tę maskarę.

3. Balneokosmetyki - miniatura biosiarczkowego żelu pilingującego oraz szamponu przeciwłupieżowego. Balneo lubię, żel pilingujący zużyję z przyjemnością, szampon oddałam mężowi ;)


4. Bioliq - balsam intensywnie nawilżający, ze skrzypem polnym, duże pełnowymiarowe opakowanie, jeszcze nie otwierałam,balsam grzecznie ustawi się w kolejce do próbowania i poczeka

Pojawił się też identyczny zestaw próbek jak w ubiegłym miesiącu, dziękuję ShinnyBoxie już je wypróbowałam i błagam nie wkładajcie ich do trzeciego pudełka ;) Olejki pod prysznic Barwy są całkiem fajne i mają dobre składy ale nie mam pojęcie gdzie mogłabym je kupić, krem Barwa Siarkowa mi nie odpowiada niestety.

Podsumowując:
nie chcę więcej etre belle, balneo jest ok chętnie dalej potestuję, Bioliq pewnie zniknie w czeluściach zapasów kosmetycznych, korektor pod oczy mi się nie podoba! Ale samo pudełko przyda się na pewno!

2 komentarze:

  1. Ten korektor - spróbuj moze pędzlem?

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma możliwości aby nabrać go na pędzel, konsystencja korektora jest niemal twarda, jedyna możliwość to opuszek palca ale i tak jest tępy, mam dziwne wrażenie, że jest po prostu stary....

    OdpowiedzUsuń