wtorek, 28 października 2014

ShinnyBox październik 2014

Jakoś wyjątkowo ucieszyła mnie wizyta kuriera, może dlatego, że już nie pada ;) może dlatego, że już prawdziwa jesień, w każdym razie z nadzieją wypatrywałam październikowego pudełka.



I przyznam, że w tym miesiącu jest całkiem, całkiem

a co było w środku:

Paese odżywka do paznokci - tu bez większych emocji bo od dłuższego czasu jestem wierna Eveline 8in1 <3 ale co tam... spróbuję na pewno

oraz tzw. gratis czyli:
chusteczki zmywające lakier z paznokci marki JELID - ciekawe ile paznokci zmyją ;)

i tu ShinnyBox jednak nie usłuchał mych próśb: próbki kremu i oliwki pod prysznic Barwy ( już trzeci raz....!)


Norel żel ujędrniający biust - całkiem spora 75 ml miniatura ;) super, na pewno zużyję bo ostatnio naprawdę staram się aktywnie działać w pielęgnacji okolic biustu a i efekty są. Marki Norel nie znam.

Yasumi clean&presh silky powder czyli puder do oczyszczania cery - pełnowymiarowy ( małe opakowanie 50ml) co bardzo mnie zaciekawiło bo kosmetyki do oczyszczania to ostatnio mój konik, nie zmarnuje się ( chyba), wogóle puder do oczyszczania?... czego to ludzie nie wymyślą ;)


Isadora pomadka perfect moisture lipstick - jedyny niewypał tego pudełka, pomadka byłaby super gdyby nie kolor- na poczatku pomyślałam, ze to nudziak ale niestety - drogi producencie brązowe pomadki nie pasują słowiankom! Użycie czegoś takiego to idealny sposób by dodać sobie ze dwadzieścia lat....


Biały Jeleń hipoalergiczny pły micelarny - pełnowymiarowy, super! z chęcią wypróbuję

Podsumowując: pudełko udane, ciekawe, prawie wszystkie produkty trafią do użycia, jedynie pomadka pofrunie gdzieś w świat

Czy w przyszłym miesiącu też będą próbki Barwy??? :D:D:D

1 komentarz:

  1. Och cóż za różności wspaniałości:) kilka produktów jest mi znanych ,reszty nie miałam możliwości testować ale wyglądają kusząco;)

    Obserwujemy :)

    Serdecznie zapraszamy do NAS

    Buziaki

    xo xo xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń