niedziela, 14 września 2014

Zużycia: Balea, Alverde, Bioderma, Lavera, L'Occitane, Bioliq, Iwostin

1. Balea żel pod prysznic mango mambo - ten był super na lato, bardzo owocowy, ożywczy
2. Balea żel pod prysznic mleko i miód - dosyć mdły zapach
3. Alverde żel pod prysznic oliwka i aloes - kupuję ze względu na łagodny skład, zapach nijaki


4. Bioderma sebium pore refiner - 15 ml minaturka z boxa - ma korygować rozszerzone pory - u mnie bardzo ładnie nawilżał i matowił, bardzo go lubiłam, nawet chciałam kupić pełnowymiarowe opakowanie ale głupim trafem napotkałam inny krem tej marki, który jednak kazał się totalnym bublem.

5. Bioliq krem pod oczy z boxa - przeciwdziałający procesom starzenia - działał dobrze, trzeba mu przyznać, nawilżał napinał i właściwie nie różnił się od kremu Iwostin

6. Lavera krem do cery mieszanej z nagietkiem i imbirem - kosmetyk naturalny, wegański ale przyznam, że szału nie było, właściwie to nawilżał i tyle, tylko 30 ml starałam się wsmarować w co się da byle szybciej się skończył, raczej niewypał.

7. Effaclar K - krem odnawiający do skóry tłustej, bardzo go lubię już mam kolejne opakowanie, stosuję go ostatnio na dzień pod makijaż w dni kiedy to nie nakładam filtru, bardzo ładnie trzyma podkład tylko wcześnie się delikatnie roluje ( co czasem mi przeszkadza a czasem nie ;).



8. Migdałowy krem do rąk L'Occitane - te 30 ml tubki zna wiele internautek, ten pochodzi z serii migdalowej - ten krem miał dość rzadką konsystencję, szybko się wchłaniał i świetnie odżywiał moje dłonie, lubię.

9. Iwostin - liftingujący krem pod oczy - oba dobre, i Bioliq i Iwostin ale ten drugi chyba odrobinę lepiej nawilżał i jak sprawdzała regularne ceny to chyba tańszy.

10. Nuxe olejek - wersja bez drobinek, ogromnym atutem tego kosmetyki jest piękny zapach i przyznam, że dla niego go kupuję, nie dla niezwykłych właściwości ;) jest to tzw. suchy olejek, szybko się wchłania, tak próbuję policzyć - to chyba trzecie, może czwarta buteleczka?


6 komentarzy:

  1. ja się już dobrze ponad rok zbieram do zakupu olejku Nuxe i zawsze albo zapominam, albo kupuję coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biodermę Pore Refiner uwielbiam stosować jako bazę pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę kupić pełnowymiarowe opakowanie ;)

      Usuń