piątek, 5 września 2014

Zakupowo: rosyjskie kosmetyki

Może to i aktualnie niepatriotyczne ale właśnie teraz nadszedł mój czas na zapoznanie się z rosyjskimi kosmetykami,
zapragnęłam czegoś nowego, kolorowego i pachnącego dlatego złożyłam zamówienie w jednym ze sklepów oferujących tego typu specyfiki:

Poniżej efekt moich zakupów, pewnie już cieknie Wam ślinka ale to nie są lody sorbetowe tylko trzy peelingi a ta zielona maź to nie zmiksowany szpinak tylko maska do włosów :D


Wybrałam:

Organic shop - cukrowy piling papaya &sugar "soczysta papaya"intensywnie żółty ( nienaturalny), pięknie pachnący, w użytkowaniu przyjemny jedynie wieczoko słoiczka mogłoby być bardziej przemyślane ( wolę zakręcane), cena za 250 ml 21 zł

Organic shop - mango sugar sorbet - wielki (450ml) słój cukrowego pilingu  - zapach boski, naturalny skład, delikatne ścieranie i fajne wygładzenie bez przesadnej tłustości ( używałam go już kilkakrotnie i ten wolę!), cena 40 zł


Planeta Organica syberyjski peeling  "cerd i malina" pachnie bosko ale jeszcze nie używałam
cena 30 zł za 450 ml.


Kolejne produkty Planeta Organica:

Krem do stóp masło shea - dziwnie rzadki wręcz lejący się, nawilżenie przeciętne, hmmm...11 zł za 75 ml

Mydło o bardzo naturalnym składzie, cedrowe - oddałam moim facetom w użytkowanie, zapach jak dla mnie ciut za męski, duże opakowanie z pompką aż 500 ml za 14 zł, szkoda, następnym razem spróbuję inny zapach, może będzie bardziej mój


Szampon do włosów przetłuszczających się i z łupieżem cosmo natuel, 500 ml za 40 zł - moja rodzina ma mocno przetłuszczające się włosy, szukałam dla nich czegoś o prostym składzie, szampon zawiera glinkę i pokrzywę.

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię rosyjskie kosmetyki. Co prawda póki co miałam styczność tylko z produktami do twarzy (kremy i maseczki), ale z czasem na pewno wypróbuję też coś do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam do czynienia z rosyjskimi kosmetyki, jestem wielką miłośniczką polskich marek, ale te peelingi wyglądają tak apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentują się nieźle, czekam na relację z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy, ten szampon mnie bardzo zainteresował, ciekawa jestem jego recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentują, zwłaszcza na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę niedługo kilka rosyjskich kosmetyków zakupić :D

    OdpowiedzUsuń