środa, 10 września 2014

Ulubione: olejki myjące do ciała Eucerin, L'Ocitanne i Nivea

Przedstawiam Wam Trzech Muszkieterów:

moja wielka trójka olejków pod prysznic, która ukształtowała się na przestrzeni lat i na stałe zagościła w mojej łazience, taki olejek zawsze towarzyszy mi podczas kąpieli po siłowni, zabieram je na wyjazdy, wakacje... domyślacie się pewnie, że chodzi mi o mycie plus natłuszczenie ciała, wszystko to ma odbyć się bardzo sprawnie, w jak najkrótszym czasie:


Eucerin olejek pod prysznic pH5

Skład: Glycine Soja, MIPA-Laureth Sulfate, Ricinus Communis, Laureth-4, Cocamide DEA, Poloxamer 101, Parfum, Panthenol, Aqua, Lanolin Alcohol, Bisabolol, Citric Acid, Diammonium Citrate, BHT, Farnesol, Propyl Gallate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Limonene, Coumarin.  

najlepiej natłuszcza moje ciało jednak nie daje przyjemnych wrażeń zapachowych,  tj zapach jest ale neutralny, ani miły ani nieprzyjemny, ot jest, skóra po jego użyciu jest gładka i o to chodzi, oczywiście, że nie jest natłuszczona, czy też tłusta.... jest umyta bo taki jest cel użycia tego specyfiku... ale zawarte tu oleje: sojowy i rycynowy całkiem przyjemnie ją wygładzają przez nie-wysuszenie ;)

Bardzo nie podoba mi się regularna cena tego olejku ok 40 zł za 400ml zawsze poluję na promocje ( kiedyś była fajna promocja w SP ok 13 zł za butelkę 200ml - obkupiłam się wtedy za wszystkie czasy), na szczęście olejek jest bardzo wydajny.

L`Occitane, Almond Shower Oil

To mój faworyt i ulubieniec o zbójeckiej cenie ok 80 zł za buteleczkę 200ml, kompletne wariactwo cenowe. Co mnie skłania do takiego drenażu kieszeni? Ano boski zapach, uwielbiam go i olejek trzymam na specjalne okazje gdy potrzebuję relaksu, odprężenia i specjalnych wrażeń zmysłowych. 


Skład: mipa-laureth sulfate, laureth-3, vitis vinifera (grape) seed oil, caprylic/capric triglyceride, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, sorbitan, cocamide mea, propylene glycol, tocopherol, rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, glycine soja (soybean) oil, limonene, coumarin, linalool

Mamy tu więcej różnych olejków: z pestek winogron, ze słodkich migdałów, rozmarynu i sojowy, zapach jest obłędny, uzależniający, własności myjące bardzo dobre, niezłe nawilżenie po kąpieli, wydajność duża. 

Tę buteleczkę kupiłam w strefie bezcłowej za ok 55 zł ;) będzie okazja kupię ponownie.

Nivea natural oil 

- olejek znany chyba wszystkim, dostępny w każdym niemal sklepie kosmetycznym, cena waha się od ok 11 do 18 zł za 200 ml buteleczkę ( ja oczywiście kupuję za 11 :D)

Skład: Glycine Soja, MIPA -Laureth Sulfate, Ricinus Communis, Laureth-4, Cocamide DEA , Poloxamer 101, Parfum, Triticum Vulgare, Citric Acid, Aqua, Panthenol, BHT , Propyl Gallate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Citronellol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Coumarin, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, Hexyl Cinnamal (22.02.2012.)

jak widzicie skład ma bardzo podobny do swego brata z Eucerin ;) zawiera dodatkowo wyciąg z pszenicy, myje dobrze, zapach ma nijaki, skóra po nim jednak ( moja skóra oczywiście) nie jest tak nawilżona, jeżeli mam porównywać, gdyby efekt był identyczny po co miałabym polować na Eucerin, prawda?. Nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego, który składnik to powoduje ale w tym przypadku mogę powiedzieć o działaniu poprawnym, w przypadku Eucerin o działaniu pozytywnym.

Nivea kupuję masowo w promocjach, zawsze staram się mieć buteleczkę z zapasie, zawsze towarzyszy mi w mojej torbie na siłownię bo ma małe, wygodne opakowanie i otwieranie. Jego wydajność jest najmniejsza, jest dość wodnisty.


 


4 komentarze:

  1. Olejek migdałowy z Loccitane ubóstwiam, z resztą jak całą serię :)
    Ostatnio otworzyłam mydło w kostce i pachnie nim w całej łazience. Zapach jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię tę serię, szkoda, że tak słono kosztuje

      Usuń
  2. Nie miałam okazji wypróbować żadnego z nich ale chyba się na jakiś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mogę się przekonać do stosowania tego typu olejków

    OdpowiedzUsuń