czwartek, 4 września 2014

Seboradin kuracja dla wypadających włosów

Mam problem z włosami a właściwie to z ich ubytkiem. Tak, wiem, moja choroba się odezwała, włosy wypadają garściami, straszne uczucie.... Wypadło mi ok 1/3 włosów sądząc po zmniejszeniu objętości kucyka, szczęściem w nieszczęściu jest to, że te które pozostały są w dalszym ciągu grube i tego ubytku tak bardzo nie widać, ludzie nie widzą

Jednak ja wiem, ja nie chcę!

Poza oczywistym działaniem leczniczym, na którego efekty trzeba będzie dłuuuugo czekać postanowiłam podziałać zewnętrznie, zakupiłam całą kurację, zdecydowałam się na markę Seboradin:

Ampułki, maska, szampon i lotion w sprayu kosztowały mnie na allegro ok 100 zł łącznie z przesyłką ( potem widziałam, że ceny w aptekach stacjonarnych są spoooro wyższe)

Ampułki do skóry głowy, 14 sztuk, stosuje się je wcierając w skórę głowy, wykonując delikatny masaż. Ja ampułkę dzielę sobie na dwie części, jedną na wieczór drugą na rano. Na stronie producenta widzimy cenę 32 zł za opakowanie ale w wielu aptekach widziałam je za ok 50 zł (!)

Aktywne składniki
  • witaminy z grupy B,
  • ekstrakt z papryki i drzewa cytrusowego,
  • ekstrakt z chmielu,
  • ekstrakt z żeń-szenia,
  • witamina H,
  • wyciąg z drzewa oliwnego, 

Włosy myję polecanym szamponem, który jednak zawiera SLSy oraz aktywne składniki takie jak ampułki, cena ok 20 zł

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Cocamide DEA, Sodium Laureth Sulfate and Glycol Distearate, Coco – Glucoside and Glyceryl Oleate, Glycerin Polyquaternium-7, Parfum, Butylene Glycol and Aqua and PPG-26-Buteth-26-PEG-40 Hydrogenated castor Oil and Apigenin and Oleanolic Acid and Biotinyl Tripeptide-1, Ginseng (Panax Ginseng)Extract, Water and Glicerin and Lecithin and Sorbitol and Xanthan Gum and Hammamels Virginiana extract and Diathomeaceous earth and Disodium EDTA and Tocopheryl acetate and Glyceryl linolenate and Panthenol and Phenoxyethanol and Methylparaben and Butylparaben and Ethylparaben and Propylparaben and Isobutylparaben, Sodium chloride, Benzi alcohol and Methychlorosothiazolinone and Methylisothiazolinone.

Po myciu używam maskę, nakładam ją na skórę głowy, na resztę moich długich włosów inną maskę z silikonami, taka kombinacja odpowiada mi najbardziej


Aktywne składniki
  • Trichogen – naturalny kompleks 14 aktywnych składników,
  • ekstrakt z łopianu,
  • peptydy z soi,
  • prowitamina B5,
  • witaminy E, F, PP, H – biotyna,
  • Zn,
  • białka i aminokwasy,
  • żen-szeń,
  • oczar wirgilijski,
  • olej jojoba.

sprzedawca obdarował mnie góra próbek szamponów

Mam też lotion przeciw wypadaniu włosów:

Aktywne składniki
  • Lucerna,
  • Chmiel,
  • Wyciąg z drzewa cytrusowego,
  • Wyciąg z drzewa oliwnego,
  • Aminokwasowy kompleks witaminy H.
 psikam sobie od czasu do czasu na włosy i skórę głowy

Cena maski i lotionu to ok 20 zł

Teraz najważniejsze: czy są jakieś efekty? Czy polecam?

TAK, wypadanie zostało częściowo zahamowane, poprawę zauważyłam po ok tygodniu stosowania, po dwóch tygodniach włosy się wyraźnie wzmocniły.  Trochę te kosmetyki śmierdzą ;) i aktualnie swędzi mnie skórka głowy .... ale ja się cieszę, że już tak bardzo nie wypadają.


3 komentarze:

  1. Skoro działa to jest to zestaw w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten zestaw, ale u mnie szczerze powiedziawszy szału nie zrobił.

    Dołączam do grona obserwatorów i dodaję do blogrolla. Będę zaglądała :)

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń