czwartek, 18 września 2014

Clinique zestaw color cravings

Duże, różowe pudełko Clinique o nazwie color cravings kupiłam na wyprzedaży w Sephorze, właściwie to wybrałam się w celu zakupienia tuszu do rzęs a konkretnie High Impact Mascara tejże marki ale sprzedawczynie zaprezentowała mi zestaw zawierający ten kosmetyk a ponadto:

dużą różową kosmetyczkę


moisture surge extended 15 ml - fajny, lekki żelo-krem do twarzy
malutki lakier do paznokci nail enamel w delikatnym, różowym kolorze


I przede wszystkim piękne cienie do powiek, Eye Shadow Quad, mamy tu czyste intensywne, satynowe złoto połączone z matowym różem i oliwką, do tego zestawu dołączono mat idealny czyli vanilię


 od lewej: french vanilia, blushed, at dusk, olive in my martini



Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Color Balm - kredka, która zachwyciła mnie intensywnością koloru, zawiera wyciąg z mango i masło shea a po ustach sunie jak marzenie jednocześnie pozwalając na precyzję aplikacji koloru.

Okazało się, że na pierwszy rzut oka, kolor jej, o nazwie 06 plushest punch,  jest niemal bliźniaczy z klasycznym Chubby Stickiem, który miałam już od jakiegoś czasu ale okazało się, że niekoniecznie, nowa kredka jest po stokroć intensywniejsza a przy tym leży na ustach idealnie, przy niej mój plumped to pink wydaje się być o wiele bledszy i tak jest w rzeczywistości



I wszystko to w cenie niewiele wyższej niż sama mascara, żal było nie wziąć ;)

8 komentarzy:

  1. :) Super że jesteś zadowolona :) Ja nie lubię jak mnie sprzedawca namawia do jeszcze czegoś innego niż chce kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że nie trzeba było mnie namawiać ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi sie ten cały zestaw podoba ;) cienie prezentują sie naprawde fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. cienie naprawdę bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W taki razie żal nie brać ;) Cienie są śliczne :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobra pigmentacja cienie! oprócz vanilii oczywiście, wszystkie tworzą bardzo ciekawy zestaw, świetnie pasują do mojej szaro-niebieskiej tęczówki, właściwie to wydobywają z niej te reszteczki błękitu ;)

      dziękuję i zapraszam :)

      Usuń
  5. świetna okazja :D ja z Clinique używam tylko zestawu 3 kroków :)

    OdpowiedzUsuń