piątek, 1 sierpnia 2014

ShinyBox lipiec 2014

Jedyne pozytywną zawartością tego pudełka jest.... pudełko, przyznam, że jedno z ładniejszych, poza tym żal, smutek, rozpacz, jednym słowem ShinnyBox zgarnęło moje 50 zł i w zamian zaoferowało mi garść bubli....


1. Yasumi ampułka pielęgnacyjna z kolagenem i z co czym jeszcze?.... z całą kolekcją pysznych i zdrowych parabenów....

2. Etre Belle pełnowymiarowy longlasting Eye Shadow Pen - jaśniejszy promyk w tym pudełku bo kredka ma dość ładny, intensywnie różowy kolor, jest trwała ale.... ja nie mogę używać tego typu kosmetyków, podrażniają mi oczy więc.... jak się domyślacie muszę ją komuś oddać


3. Glazel lakier winylowy do paznokci ------ nie lubię jasnych lakierów, a żółtych się ostatnio pozbyłam, nie chcę, nie pasują do mnie, znowu bubel.....spróbowałam go... zostawia smugi nawet po dwóch warstwach, faktycznie dość szybko schnie


4. Bingospa chłodzący żel po opalaniu z aloesem - to król bubli tego pudełka, intensywnie niebieski i intensywnie śmierdzący mentolem żel, ciekawe kto by chciał latem po opalaniu rozsiewać intensywną woń pasty do zębów? Pokazywałam ten cud kosmetyczny kilku osobom, nikt nie mógł uwierzyć :) kto i w jakim celu to wyprodukował :D


5. Floslek pomadka ochronna do ust w filtrem UV SPF14 - dziękuję za kolejną parafinową pomadkę, dziękuję, dziękuję, dziękuję... naprawdę nie było nic lepszego?

jednym słowem pudełko PORAŻKA....

1 komentarz:

  1. To faktycznie, trafiło się niezbyt ciekawe pudełko.

    OdpowiedzUsuń