środa, 27 sierpnia 2014

ShinnyBox sierpień 2014

 
1. Bandi krem intensywnie nawilżający miniatura - fajnie, lubię kosmetyki Bandi ( krem do stóp z kwasem migdałowym) ten na pewno zużyję z przyjemnością:


2. Dermika serum koncentrat piękna - hmmm... Dermika to marka, którą omijam na półce sklepowej, wkładam ją do jednego worka z Eris, chyba mam uraz bo co próbowałam to niewypał aż więcej próbować mi się nie chciało. Damy szansę temu serum? Damy....


3. Yasumi mgiełka do stóp - wzięłam to cudo do ręki, patrzę na skład a tam alkohol i mentol... hmmm coś takiego na twarz toż mi oczy wypali(!).... ufff na szczęście doczytałam.... to kosmetyk to ciężkich nóg.... to dobrze alkohol je przy okazji odkazi :D psiknęłam na próbę ale nie odczułam żadnego efektu

4. Glazel konturówka do brwi - haaaa w końcu mam przydatny boxowy kosmetyk kolorowy, i nie nie nie nie jest to kruczoczarna kredka tylko ciemny szary brąz.... nie będę miała brwi Fridy :D jak miło, przyda się, pewnie się przyda....



5. The Body Shop masło do ciała wild argan oil - miałam już okazję testować ten kosmetyk, zapach jak dla mnie paskudny, właściwości natłuszczające - świetne, na zimę raczej


6. Mam też próbki firmy Barwa o których nie ma słowa w dołączonej ulotce ;)

podsumowując: fajne to pudełko, podoba mi się, może jednak przedłużę subskrypcję....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz