środa, 30 lipca 2014

Zużycia: Alverde, Tołpa, Lavera, Perfecta, Clinique, Eucerin



1. Alverde żel pod prysznic z wanilią i mandarynką
2. Alverde żel pod prysznic z cytryną

oba tanie, dobrze myjące, ładnie pachnące kupuję je zawsze będąc w DM

3. Tołpa botanic delikatny żel pod prysznic białe kwiaty
4. Tołpa botanic ujędrniający żel pod prysznic dąb paragwajski

to są dobre, łagodne żele pod prysznic z naturalnymi ekstraktami, łagodne zapachy, dobrze myją, mnie troszkę irytuje sposób otwierania ( trzeba naprawdę mocno nacisnąć) w porównaniu do np. Alverde wybieram te drugie bo tańsze a efekt myjący taki sam.

5. Lavera żel pod prysznic pink energy różowy grejfrut i różowy pieprz - zawiera naturalne ekstrakty i łagodne detergenty, piękny intensywny zapach ( intensywniejszy niż wszystkie powyższe żele). Jest w DM w cenie żeli Tołpy, jeżeli mam porównać i wybrać to wolę Laverę!


6. Włoski piling to twarzy Meditarraneo z oliwą z oliwek extra vergine, z drobinkami pestek z oliwek jako czynnika ścierającego, z olejem sojowym, arganowym, pantenolem, wit. E - faktycznie skład był dość bogaty, kremowy, całkiem dobry kosmetyk, drobinki jak dla mnie jednak zbyt drobne i zbyt ostre.

7. Pefrecta oczyszczania żel do mycia twarzy z mikrogranulkami, z minerałami i lilią wodną - miniatura, którą dostałam przy okazji jakiś zakupów - jestem całkiem zaskoczona bo żel wywarł na mnie dobre wrażenie, ma łagodne właściwości myjące a drobinki ścierające są w sam raz, zapach oklepany, charakterystyczny dla wielu polskich niskopółkowych kosmetyków.

8. Clinique take the day off balsma oczyszczający do twarzy - zaskoczona tą formułą kosmetyku do oczyszczania twarzy szybko ją polubiłam, jednym ruchem ściereczki muślinowej ściągałam ze skóry cały makijaż, łącznie z maskarą, nie podrażnił mi oczu (!) lubię, bardzo lubię tylko ta cena (120 -130 zł) i trudna dostępność, na szczęście znalazłam jego odpowiednik w TBS.

9. Eucerin Dermato CLEAN tonik
10. Eucerin DermatoCLEAN żel oczyszczający
11. Eucerin DermatoCLEAN oczyszczający płyn micelarny 3 w 1

zużyłam trzy produkty do oczyszczania twarzy z tej samej serii - co mogę powiedzieć, na pewno są łagodne, na pewno nie podrażniają, ale mam małe ale co do samych własności oczyszczających: tonik i płyn dają taki sam efekt a żel pozostawia jednak niedoczyszczone partie na twarzy. Raczej ponownie nie kupię.

Podsumowanie:
Z całej listy warto zwrócić uwagę na dwa kosmetyki: balsam oczyszczający Clinique - ze względu na łatwość, szybkość i skuteczność oczyszczania oraz żel pod prysznic Lavera, który ma naturalne składniki i piękny, orzeźwiający zapach.

5 komentarzy:

  1. Właśnie używam balsamu Clinique i jestem ciekawa jego porównania do TBS. Masz rację, że ciężko go dostać. Szukałam stacjonarnie i w końcu zamówiłam online.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym balsamie z Clinique słyszałam dobre opinie ale cena jak dla mnie za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam żadnych produktów ktróre zużyłaś ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam z Clinique jest super. Cena faktycznie nie jest najniższa, ale i tak bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń