czwartek, 31 lipca 2014

The Body Shop Camomile Sumptuous cleasing Butter

Czyli wielki konkurent balsamu Clinique take the day off:


The Body Shop Camomile Sumptuous Cleasing Butter

kosmetyk do oczyszczania twarzy, zdecydowanie wart uwagi.


ma postać białej, zwartej pasty ( opakowanie przypomina pastę do butów ;)))) nabieramy odrobinę, pod wpływem ciepła naszych palców masa natychmiast zmienia się w oleistą strukturę, którą wmasowujemy w twarz. Nasz makijaż się rozpuszcza, używamy teraz szmatki muślinowej, za pomocą której mechanicznie ściągamy wszelkie zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków kolorowych. Ja dodatkowo używam zwykłego żelu do mycia, mam po prostu silną potrzebę bardzo dokładnego oczyszczania twarzy ;)))) ale to ja.
W porównaniu do płynu micelarnego: czasem aby zmyć makijaż, szczególnie ten trwały, muszę wielokrotnie używac wacików nasączonych płynem natomiast masełko zmywa wszystko jednorazowo i świetnie sobie radzi z ciężkim podkładem typu DW EL.


Nie podrażnia, nie ściąga skóry, jest łagodny i delikatny a jednocześnie skuteczny
Dość wydajny,  ja używam go z powodzeniem do mojej tłustej cery, myślę, że zadowolone będą posiadaczki wszystkich typów cer.

Według mnie jego działanie nie różni się od Clinique, z małą różnicą: TBS przyjemnie pachnie i jest o wiele tańszy i łatwiej dostępny.

Skład: Ethylhexyl Palmitate, Synthetic Wax, PEG-20 Glyceryl Triisostearate, Olea Europaea Fruit Oil/Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Butyrospermum Parkii Butter/Butyrospermum Parki (Shea) Butter, Caprylyl Glycol, Tocopherol, Parfum/Fragrance, Aqua/Water/Eau, Linalool, Limonene, Helianthus Annuus Seed Oil/Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Anthemis Nobilis Flower Extract, Citric Acid.

Cena regularna to 49 zł za 90 ml
Ja kupiłam sobie zapas, aktualnie jest w promocji za 29 zł 

4 komentarze:

  1. Też zawsze myję twarz po demakijażu. Tego etapu nie może zabraknąć w mojej pielęgnacji ;)
    Zapach rumianku mnie nie przekonuje, ale cena już tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to nie jest zapach rumianku ;) jest o wiele przyjemniejszy i delikatniejszy, na pewno nie przeszkadza, Clinique jest taki... chemiczny?. Najlepiej sobie spróbować w sklepie ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie kosmetyki. Sprawdzają się super.

    OdpowiedzUsuń
  3. w takiej niższej cenie z chęcią bym się skusiła na to cudo:)

    OdpowiedzUsuń