poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wkurzenie dnia wczorajszego czyli Bioderma krem nawilżający do skóry tłustej i trądzikowej


Zła jestem i na siebie i na producenta :(((

Krem nawilżający do skóry tłustej i trądzikowej - kupiłam go z myślą o mojej tłustej, pełnej wyprysków cerze, przyznaję, że nie doczytałam informacji na opakowaniu, dopiero w domu widzę, że to krem "łagodzący" ok czemu nie miałam podobne z Avene i LRP i były całkiem ok, może nie będzie się nadawał na strefę T ale policzki i szyja powinny być zadowolone

wczoraj otworzyłam tubkę, wsmarowałam rano w czystą, świeżą skórę i ....

to miał być krem nawilżający a nie natłuszcząjąco / nabłyszczający!!!!

maskara, moja twarz pokryła się świecącym tłuszczem, nigdy nie sądziłam, że kosmetyk dedykowany tłustej cerze będzie się tak zachowywać, bubel panie, BUBEL. Nawet po najtłustsztym kremie BB się tak nie świeciłam....

Próbowałam nałożyć potem podkład, nic z tego, wszystko się mazało, za nic nie chciał się wchłonąć


Zła jestem podwójnie bo dzisiaj sprawdzając skład ( czemu nie zrobiłam tego wcześniej???? głupia!GłupiA! głupiAAA! )

Skład: Aqua (Water/Eau), Glycerin, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil/Huile Minerale), Ethylhexyl Palmitate, Dipropylene Glycol, Xylitol, BisPEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 Dimethicone, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Mannitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Laminaria Ochroleuca Extract, Glycyrrhetinic Acid, Allantoin, Ceramide 3, Tocopheryl Acetate, Isohexadecane, Caprylic/Capric Triglyceride, Polysorbate 80, Disodium EDTA, Cetrimonium Bromide, Methylparaben, Fragrance (Parfum)

Oczywiście, parafinka ... idealny składnik kremu dla trądzikowców!!! wrrrrrr gdyby nie TO mogłabym użyć go zimą ale....

Idę kupić inny krem, 50 zł wywalone w błoto!!!!

8 komentarzy:

  1. Polecieli z tą parafiną :}
    Dzięki za ostrzeżenie, chciałam go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba było wziąć sebium mat a nie hydro ;) moja w tym wina. kupiłam dzisiaj eucerin mat, ciekawe jak sie jutro spisze.

      Usuń
  2. No to teraz składy kremów do twarzy czytamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. heh, też kiedyś skusiłam się na ten krem i jest beznadziejny. nawet do rąk sie nie nadaje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, a tak ufałam Biodermie.... jak widać każda firma ma swoje BUBLE

      Usuń
  4. a ja polecam Ci maść z witaminą A na trądzik. Kosztuje poniżej 10 zł w aptece. Od razu mówię - nie działa tak, że skóra na drugi dzień jest bez skazy, ale z pewnością zmniejsza trądzik i redukuje rany. Jest bardzo tłusty, dlatego ja nakładam go na noc i jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie :) niestety nie mogę używać, żadnych maści bo te oparte są zwykle na parafinie/ wazelinie a moja skóra ich nie toleruje, okropnie swędzi ;)
      Ja za to polecam olejek z drzewa manuka - wszelkie zmiany, nawet te najpaskudniejsze pięknie się goją

      Usuń