piątek, 13 czerwca 2014

Letnie wyprzedażowe zachcianki Potwora

Zbliżają się wyprzedaże, baaa w niektórych sklepach już trwają!

A ja staram się właśnie rozsądnie zaplanować zakupy....

pierwsze przykazanie potwora: nie kupuj tylko dlatego, że tanio!
wielokrotnie dałam się nabrać na tanie zakupy, co z tego, że bluzeczka jest super tania jak do niczego nie pasuje a nawet nie bardzo ją lubię ;)

Nigdy więcej od teraz będę kupować rozsądnie, rozważnie i tylko to co zaplanowałam :D


Biała bluzka - ma być lekka, zwiewna, miękka i z naturalnego materiału, nigdy za wiele takich bluzek, fason mniej więcej jak na obrazku ale dopuszczam też inne, na ramiączkach, czy bez rękawów. Nie jestem fanką firmy na Z ale na moje nieszczęście co sezon mają tam świetne białe bluzeczki ale nigdy, przenigdy nie zapłacę w tym sklepie za nią 150 zł ( nie warto)

Spodnie Boyfriendy - chcę typowo letnie, z cienkiego jeansu, najlepiej dość jasne i poprzecierane, mogą być delikatnie podarte ale jeżeli ciemne będą dobrze leżeć to biorę! Zainteresowały mnie te Crossy w Zalando ale wolę kupić stacjonarnie, z przymierzaniem na miejscu.

Sandałki na płaskim - nic wielkiego, chcę aby były wygodne i z miękkiej skórki, kolor beżowy - brązowy, metalowa wstawka mile widziana, będę zwracać baczną uwagę czy nie będą ocierać i czy skóra będzie wystarczająco miękka, na pewno wstąpię do Wojasa ( oni tam mają wyjątkowo miękką skórę naturalną) ale nie zaszkodzi poprzymierzać i w innych sklepch

Torba Szoper - duża, przeceniona torba typu schopper, najchętniej nie droższa niż 100 zł, warunek: sama w sobie ma być dość lekka, wiele szoperów jest potwornie ciężka dlatego też odpadają już na początku torby skórzane, poza tym cena.... no cena ma być odpowiednia ;) Kolor: niebieska lub brązowa

Sukienki - bez konkretów, ma pasować i być tuż za kolanko, przewiewna, lekka, zwykła na codzień, chętnie: biała, niebieska lub bardzo kolorowa. Staram się nosić sukienki ( już dojrzałam by zedrzeć z siebie wieczne jeansy!) bo zwiewne, bo lekkie bo kobiece. Cenę poproszę jak najniższą.

Zapach - zastanawiałam się czy mam jakieś kosmetyczne chciejstwo? Chyba nie, nic mi nie przychodzi na myśl poza zapachem a konkretnie czymś lekkim, z odrobiną róży np. Pure drop of Rose Donny Karan ( najtaniej znalazłam na iPerfumy za 157 zł + przesyłka). Chciałabym.


5 komentarzy:

  1. Pure drop of Rose są przepiękne i jak tylko lubisz różane aromaty w lekkim wydaniu, polecam. W sam raz na lato i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dokładnie to marzę o różanym zapachu w lekkim wydaniu, tak!

      Usuń
  2. Wcześniej blogerka, teraz videoblogerka! Zapraszam do subskrypcji mojego kanału na YouTube ;) https://www.youtube.com/user/CatherinessTV

    Z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam buty z Wojasa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam smsa, że w Wojasiu jest aktualnie -30% do 16.06, ja niestety nie będą mogła zaglądnąć

      Usuń