czwartek, 15 maja 2014

Zużycia: Alverde, Tołpa, P&R, Alterra, Eucerin

Porcyjka zużyć:


1. Alverde szampon z zieloną kawą i kofeiną - jedyny szapomn Alverde, który plątał mi włosy,może i słusznie bo nie był przeznaczony do moich włosów ( tylko do cienkich i delikatnych ;)))) ale zauważyłam to dopiero teraz :D

2. Tołpa botanic czarna róża - żel pod prysznic - mleczny żel, dobrze myje, skład całkiem ok, zapach w sumie ok, na poczatku czułam różę, potem fiołka a na końcu miełam wrażenie, ze myję się wanilią a na końcu mnie podduszał. Zdecydowanie wolę białe kwiaty i coś mi się wydaje, że do czarnej róży raczej nie powrócę.

3. Odżywka do włosów brąz Pat & Rub - drugie opakowanie i ostatnie bo próbuję przejść z brązu na ciemny blond więc raczej teraz wypróbuję serię do włosów jasnych. Dobra, gęsta, pachnąca orzechami, nabłyszcza i zmiękcza. Bardzo lubiłam.

4. Pat & Rub seria regeneracyjna odżywka - bardziej zmiękczająca i mniej nabłyszczająca niż jej siostra do włosów brązowych. Dobra, bardzo dobra, to drugi zużyte opakowanie i pewnie kiedyś nabędę ( w super promocji oczywiście) kolejne opakowanie.

5 i 6. Alterra maska + odżywka z serii granat i aloes - dobre, ładnie dociążające suche włosy, tak sobie myślę czy to drugie czy trzecie opakowanie? Po serii zachwytów chyba sobie odpoczniemy od kosmetyków do włosów Alterry. Ja jakiś czas.

7. Eucerin hialuron filler - krem na dzień, uzywany w zimie mój faworyt z tego zestawu, bardzo fajny kremik, naprawdę działa wyrównał mi poziom nawilżenia skóry, bardzo wydajny, przyjemny w użyciu, czuć efekt, wygodna pompka. Mój faworyt z całego zestawu, pozytywne zaskoczenie marką Eucerin.

3 komentarze:

  1. Fajne dno :) Do tej pory niewiele czytałam na temat odżywek z Pat&Rub i widzę, że się sprawdzają, więc może skuszę się w przyszłości. Tak się składa, że wczoraj już zamówiłam od nich kilka kosmów... i jak na złość dzisiaj dorzucili wiele kolejnych w atrakcyjnych cenach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się składa, że ja wczoraj też zrobiłam zamówienie w P&R ;)))

      Usuń
  2. ja bardzo lubię odżywkę z Alterry ; ) nic więcej z tych produktów nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń