wtorek, 20 maja 2014

Promocyjne zakupy kolorówkowe: Shiseido oraz Korres

Bardzo lubię zakupy kosmetyków kolorowych, a szczególnie w promocyjnych cenach!
Natrafiłam na fajną okazję na Perfumesco:


W moje małe, chciwe nowej kolorówki łapki wpadły:

1. Podkład Shiseido Perfect Refining w odcieniu O20 - jest to średni żółtek jest to kolejne opakowanie, pisałam o nim wcześniej i zakupiłam go z myślą o lecie, ma idealny odcień mojej letniej karnacji a kosztował ok 80 zł więc żal było nie wziąć



2. Pomadki z serii Perfect Rouge - są miękkie, kremowe, wyraziste, pięknie suną po ustach, nawilżają je i wygładzają, moje kolory to PK 343 i PK 307 obie w tonacji różowej, ta pierwsza wpada w koral ale pewnie wiele osób zaklasyfikowało by ją jako nudziaka bo na ustach jest bardzo naturalna, druga jest mi dobrze znana bo ją miałam i uwielbiałam tylko niestety gdzieś mi się zgubiła ( rozpaczałam bo kolor jest piękny i niezwykle do mnie pasuje) jest to cielisty, przybrudzony róż. Trwałość tych szminek nie jest powalająca ale dla mnie to nie problem. Koszt w promocji to 59zł




3. Pomadka w płynie Antioxidant Liquid Lipstick - 54 Fuchsia Korres z Truskawki  - kupiona również w promocji za ok 30 zł, Chłodząca pomadka na bazie wody, zawiera ekstrakty z malin i granatu, oferuje kremową konsystencję błyszczyka oraz trwałość i wykończenie pomadki, wzbogacona w olej palmow z Acai, który łagodzi i nawilża wargi ---> to informacje z Tru ---- w moim przypadku to mały niewypał, moje usta po prostu jej nie lubią, kolor fajny, aplikacja prosta dzięki wyprofilowanej gąbeczce ale wargi mówią nie, warstwa pomadki jest ciągle u mnie wyczuwalna



4. Puder w kamieniu Shiseido Translucent Pressed Powder - bardzo jasny, w zgrabnej puderniczce z gąbeczką, lusterkiem, do poprawek w ciągu dnia, wydawało mi się, że będzie idealnym nabytkiem ale...mam wrażenie, że trochę bieli twarz? Nie jestem pewna czy był to dobry zakup :(  Koszt 80 zł.




To nie koniec zakupów kosmetyków kolorowych! Więcej w kolejnych wpisach....

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy i szkoda, że niektóre już okazały się rozczarowaniem.
    Nie znałam tej strony, więc dzięki za uświadomienie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywają tam fajne promocje, np. kupiłam 100ml edp klastycznej Euphorii za 130 zł taniej nie widziałam nigdzie

      Usuń
  2. Pomadka w płynie zainteresowała mnie najbardziej. Lubię takie gadżety. Niezłe promocje upolowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ona jest dziwna ;) choć ładnie pachnie

      Usuń
  3. puder i podkład baardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład mam wypróbowany a puder okazał się taki sobie

      Usuń
  4. dodajesz bardzo fajne posty ;) oby takich wiecej

    OdpowiedzUsuń
  5. poszalałaś troszeczkę:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń