czwartek, 8 maja 2014

Clinique dla Polek Mulatek?

Drogi Producencie, Dystrybutorze, Sprzedawco. Znajdujemy się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, jest to Europa Środkowa, Pólkula Północna, Ziemia. Lud zamieszkujący nasze terytorium to głównie Słowianie (zachodni), przedstawiciele rasy białej (europeidalna, kaukaska) charakteryzującej się jasnym odcieniem skóry, często jasnymi oczami i włosami oraz wąskim nosem. Na pewno spotkamy tu osoby o pochodzeniu afrykańskim czy azjatyckim, ale nie stanowią grupy dominującej, można raczej powiedzieć, że "się zdarzają" bo co jakiś czas przemknie mi na ulicy ktoś śniady w chuście albo czarnoskóry ( ale ja mieszkam w dużym mieście, w małych i na wsiach nie widziałam nikogo takiego).

Czemu piszę o sprawach oczywistych? Mam wrażenie, że producentom i dystrybutorom albo wydaje się, że Polska leży na innym kontynencie albo po prostu mają nas, konsumentów, centralnie w dupie.
Po raz kolejny! Chodzi oczywiście o próbki podkładu. Dać byle dać?


Odcień neutral okazał się neutralny ale raczej dla kogoś śniadego, dla mulatki?

Postanowiłam pewnej soboty sięgnąć po próbkę, lubię testować, szczególnie podkłady bo ciągle mam nadzieję na znalezienie czegoś lepszego, czegoś idealnego ale...

gdy zobaczyłam ten kolor, przecież to jakiś żart, nie znam nikogo komu by pasował, właściwie to ja nie jestem superbladziochem, jestem raczej żółto oliwkowa.... a tu mam brązowy placek.






Jaki jest cel rozdawania próbek tego typu?  Przecież ich produkcja i transport kosztuje? A u mnie i pewnie w wielu domach ląduje w koszu, i to z wielkim niesmakiem. Na pewno nie kupię tego podkładu. Mam dać zarobić komuś kto ma mnie w odwłoku? To trochę taki prezent "obraźliwy" z rodzaju: podarować komuś ciuch w rozmiarze xS gdy nosi 44 albo wódkę alkoholikowi.

Co o tym myślicie?


10 komentarzy:

  1. Z takich probek moglabym juz zmiksowac pelnowymiarowy podklad, albo i dwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. hahha o matko :D kurcze śmiać mi się chce, mi całe szczęście jeszcze się taka próbka nie trafiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja mam chyba "wyjątkowe szczęście" ;)))

      Usuń
  3. Jeszcze kiedy próbka jest w takim odcieniu, to pół biedy. Gorzej jak wprowadzają nową serię i pomijają dwa najjaśniejsze odcienie. W innych krajach wszystkie, a u nas 3 lub 5. To mnie najbardziej wpienia. Dlaczego nie mogą całej gamy? Nie kumam :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnyśmy namolnie ich lobbować ;)))))

      Usuń
  4. Na Twoim miejscu to wysłałbym taki "miły" mail do tej firmy....a niech wiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah skąd ja to znam :)
    powinniśmy się cieszyc ze wogole próbkę dostałyśmy chyba...

    OdpowiedzUsuń
  6. doskonały tekst, a do tego doskonała myśl przewodnia. wypowiedziałaś to, co od dawna leżało mi na wątrobie, a ostatnio powróciło ze zdwojoną siłą, bo postanowiłam przejrzeć moje pudło z próbkami. patrzę, a tam same "Golden", "Sand", "Neutral", "Medium", które wiadomo, co oznaczają. mam te same myśli zawsze: po kiego wała to robicie? po co dodajecie próbki MEDIUM do gazet? o co w tym chodzi w ogóle? to powinna być nisza, dostępna w sklepie oczywiście, ale nie dominująca. ale wiesz, co myślę? że nie chce być inaczej i ekspedientki zwyczajnie podprowadzają te jasne próbki dla siebie lub zostawiają je dla klientek, które na oko wyglądają jak target danego podkładu. najgorzej jest chyba w Sephorach, wiele razy miałam ochotę coś powiedzieć sprzedawczyni na ten temat, ale zawsze gryzłam się w język, bo nie lubię wywoływać awantur i zwracać na siebie uwagi przypadkowego tłumu. Jak kupowałam coś taniego lub danego dnia "nie wyglądałam", dostawałam ochłapa i w większości przypadków był to właśnie fluid dla Mulatów, a kiedy robiłam duże zakupy, nagle w próbkach pojawiały się rzeczy bardziej dopasowane i przemyślane, jakieś solidne próbki serum czy perfum. Rozumiem, że najlepsi klienci mają prawo dostawać lepsze rzeczy do próbowania (lub więcej), ale dla mnie dorzucenie z łaski takiej próbki do moich małych zakupów to już niemalże afront.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli próbka podkładu w jasnym kolorze dobrem deficytowym :)))))

      Usuń