wtorek, 13 maja 2014

Alverde Körperbutter Verveine (Masło do ciała z werbeną)

Alverde Körperbutter Verveine, przeznaczone jest do suchej skóry, bogaty, odżywczy kosmetyk i świeżym zapachu i naturalnym składzie:


Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Theobroma Cacao Butter* Butyrospermum Parkii Butter*, Xanthan Gum, Carthamus Tinctorius Oil*, Zingiber Officinale Extract*, Olea Europaea Oil*, Canola Oil, Hypericum Perforatum Oil*, Verbena Officinalis Distillate*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Citrus Aurantifolia Fruit Extract*, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Limonene**, Citral**, Linalool**, Geraniol**, Citronellol**, Farnesol**.
* Ingredients from certified organic agriculture,
** From natural essential oils.


zawiera masło shea oraz kakaowe, olej z krokosza, oliwek, dziurawca, słonecznikowy, ekstrakt z imbiru, werbeny i limonki, które nadają mu bardzo świeży, mocny, ożywczy zapach.

Opakowanie proste, plastikowe, zakręcane, bez zastrzeżeń. Cena bardzo przyjemna bo ok 15- góra 20 zł ( kupione w Niemczech jakiś czas temu). Dostępne w drogeriach DM.

Jest to zdecydowanie masło (nie krem), ma zwartą, maślaną konsystencję, co widać poniżej, nabrana odrobina na palec zachowuje przez dłuższy czas swój kształt, nie rozpływa się. Przed aplikacją na ciało rozcieram je delikatnie w dłoniach, pod wpływem ciepła łagodnie sunie po ciele otulając je werbenową otoczką, szybko się wchłania bez smużenia i mazania po ciele ( pod tym względem jest o wiele lepsze niż opisywane tutaj masło pomarańczowe ).


Myślę, że sucha skóra poczuje nawilżenie, natłuszczenie i ukojenie po użyciu tego masła. Przyznam, że uwielbiałam je używać w związku z bezproblemową aplikacją i szybkim błyskawicznym wchłanianiem ale... najważniejsze, najfajniejsze w nim jest to, że efekt odżywienia utrzymuje się bardzo długo. Smarowałam ( z przyjemnością) ciało po wieczornej kąpieli a rano czułam niezwykle gładką i odżywioną skórę a przy tym uniknęłam tłustości pozostawionej na pidżamie czy pościeli ( jaką dają inne specyfiki tego typu).

Bardzo wydajne, 200 ml wystarczyło mi na całą zimę regularnego smarowania.
Bardzo polecam, moja ocena to 5/5

4 komentarze:

  1. jeśli szybko się wchłania to co zdecydowanie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy się z nim nie spotkałam, mam jeszcze tyyyle swoich maseł / balsamów, że prędko nie sięgnę po nowy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt wydaje się świetny ale nie lubie wkładać palców do opakowania :)

    OdpowiedzUsuń