poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Co kupiłam w Rossmannie z okazji -49% na produkty do twarzy?

Dwa produkty, tylko.






Stay Matte Rimmela, transparentny 001, tak ogólnie zachwalany, wyskakuje z większości blogów, pomyślałam, spróbuję, czemu nie :D Proste opakowanie, najprostsze jakie możemy spotkać, kolor neutralny - jest okazja do wypróbowania i porównania z tymi droższymi. Używałam go dzisiaj, hmm nie zachwycił ale wydaje się być poprawny, dość grubo zmielony.
Na razie moim faworytem jest Blot Powder M.A.C ale...w ciągu roku zużyłam dwa opakowania tego kosmetyku ----> koszt prawie 200zł!!! Szukałam co prawda tańszego rozwiązania ale żaden nie okazał się tak dobry dla mojej cery.

Drugim produktem jest również puder w kamieniu Bourjois healthy balance w odcieniu 53 - ten puder już ma lusterko ale nie posiada gąbeczki, opakowanie jest plastikowe, dość cienkie, z lusterkiem, ciężko się otwiera. Sam puder jest jasny, z żółtymi tonami, drobno zmielony mocniej kryjący, nadaje się do poprawek w ciągu dnia i chyba będzie następcą Almost powder Clinique i zamieszka u mnie w pracy. Po pierwszym użyciu bardziej mi się podoba niż Rimmel, ładny kolor, ładnie stapia się z cerą.

Tak wyglądają obok siebie, co ciekawe, po Rimmelu widać już dwukrotne użycie - podejrzewam, że bardzo szybko się skończy.


A tak wyglądają w pełnym słońcu ( w zestawieniu z pudrem Shiseido, o którym wkrótce napiszę)

Zapłaciłam łącznie 35 zł

10 komentarzy:

  1. Na ostatnim zdjęciu każdy w innej tonacji kolorystycznej. O Rimmelu na każdym blogu praktycznie. ale cieżko znależc następce MAC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimel i Shiseido są transparentne natomiast Burżuj ma trochę koloru jak dla mnie idealnego, cieszę się, że ta marka wypuszcza jasne żółtki!

      Usuń
  2. Ja kupiłam Stay Matte dzisiaj w naturze na -40%, ponieważ w rossmannie nie było już 001 transparentny, a tego własnie poszukiwałam. Osobiście mam w domu odcień 005 i generalnie ten puder spisuje mi się b.dobrze, ale chciałam spróbowac tego 001 :)
    Zapraszam na kassfit.bloog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam już kilka dni Stay Matte i generalnie jest bardzo ok, numerek 001 nie daje żadnego koloru, matuje mnie na ok 3 godziny potem używam bibułki i makijaż dalej całkiem znośnie się trzyma przez kolejne 3 godz.

      Usuń
  3. Mam Rimmela, używam codziennie i wcale sie tak szybko nie konczy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi to optymistycznie ;) Używam go codziennie od dnia zakupu i już nie ma wzorka ;)))

      Usuń
  4. ja tam nawet nie szukam zamiennika blot pressed, drogi bo drogi, ale najlepszy:]
    syl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie blot też tak szybko znika???

      Usuń
    2. No ja nie narzekam, tyle ze nie maluje sie codziennie. Ale musze przyznac, ze juz nic mnie tak dawno nie ucieszylo jak fakt, ze douglas sprzedaje mac'a. Przewaznie zamawiam w internetowym, a tam sa czesto znizki. Ostatnio byko 20%, wiec kupilam blota za 80. Radocha jak nie wiem:))

      Usuń
  5. Rowniez bede testowac teraz Rimmel, przez te kilka dni od zakupu sprawdz sie swietnie! Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń