piątek, 28 marca 2014

Zakupy DM!!! Alverde, Balea, Lavera


Miałam okazję wybrać się do Niemiec więc oczywiste jest, że zawitałam do DM! CO kupiłam:

- szampon i odzywka Lavera nagietkowe - ponownie
- maskę Balea z serii nabłyszczającej z perłą i figą ( mam już i używam szampon i odżywkę)
- szampon, odzywka i maska w saszetce balea professional do włosów długich
- maska do włosów Alverde z aloesem i hibiskusem ( ulubiona!) oraz świetne odzywki w sprayu
- pasta i szczoteczka elmex


- mój ulubiony krem do stóp z mocznikiem Balea ( kupiony po raz nty)
- żele pod prysznic Alverde i Lavera
- trzy kremy do rąk Balea plus Alverde 
- masełko do stóp Balea ( świetnie się wchłania!)

- maseczki Balea ( pierwsze lepsze ;))) nie wybierałam ich jakoś specjalnie


- a tu maseczki z Rossmanna - maseczkowo coś u mnie ostatnio....





4 komentarze:

  1. Ja to bym się na Laverę chętnie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaję się na zestaw do długich włosów. Na razie mam zapas innych kosmetyków, więc będę wypatrywać Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niech mnie też ktoś zabierze do DM-u :D

    OdpowiedzUsuń