sobota, 15 marca 2014

Pat & Rub seria regeneracyjna do włosów

To będzie post czysto pochwalny, seria regeneracyjna do włosów Pat & Rub zasłużyła na moje uznanie, jej działanie na moje włosy jest rewelacyjne, wręcz zbawienne;


mamy tu szampon, odżywkę i maskę. Ceny to odpowiednio: 49 zł, 59 zł, 108 zł ( ze strony http://www.patandrub.pl/sklep/k-5-wlosy/s-25-linia-regeneracja/) oczywiście zdarzają się promocje, np. aktualnie mamy -15% na kosmetyki do włosów ale zwróćcie uwagę, że bardziej opłaca się kupić szampon i odżywkę w workowym zestawie za 86 zł.

Szampon, tuba 250 ml: bardzo lejący, pomarańczowy, wodnisty, pachnie przyjemnie, świeżo, pieni się dobrze, myje dobrze, zostawia odrobinę szorstkie włosy (szampon do włosów brązowych P&R był pod tym względem gorszy bo zostawiał mi okropne kołtuny) jest jak dla mnie bardzo wydajny ale przy takiej a nie innej konsystencji powinien jednak znajdować się w wygodniejszym opakowaniu, tu otwieramy tubę a on zaczyna się z niej znienacka wylewać, myślę, że tradycyjna butelka była by lepszym rozwiązaniem.

Kompozycja:
 
  • wyciąg z awokado* - wzmacnia cebulki włosów
  • ekstrakt z kozieradki* - stymuluje mieszki włosowe
  • ekstrakt cytryny* - zwiększa ukrwienie skóry
  • ekstrakt z figi* - nawilża
  • ekstrakt z hibiskusa* - nawilża, uelastycznia, zatrzymuje kolor
  • naturalna betaina* - nawilża
  • naturalna inulina* – naturalny kondycjoner
  • ekologiczne detergenty roślinne* - łagodnie myją
Doskonały  do włosów przesuszonych, zmęczonych farbowaniem i innymi zabiegami. PRAWDA
Zawiera organiczny kompleks do włosów zniszczonych i suchych, który poprawia kondycję i wygląd włosów oraz wzmacnia ich cebulki. NIE WIEM JAK szampon ma wzmacniać cebulki ;) na pewno moje włosy po jego użyciu są trochę szorstkie
Zawiera łagodne substancje myjące pochodzenia roślinnego, zaaprobowane do stosowania w kosmetykach naturalnych. MYJE I NIE PODRAŻNIA
Pachnie delikatnie ziołowo i cytrynowo. PRAWDA

Odżywka tuba 200 ml: jest bardzo gęsta, stosunkowo wydajna, dobrze przylega do włosa, działanie natychmiastowe, po 1-2 minutach
  • Uelastycznia, nawilża i odżywia PRAWDA
  • Z organicznym kompleksem rewitalizującym
Wyraźnie poprawia kondycję oraz wygląd włosów, wzmacnia cebulki włosowe. Tak, jak wszystkie naturalne odżywki PAT&RUB, nie obciąża włosów. JA MYŚLĘ, ŻE JEDNAK OBCIĄŻA, DOCIĄŻA zdecydowanie nie do cienkich i delikatnych włosów.
  • wyciąg z awokado* - wzmacnia cebulki włosów
  • ekstrakt z kozieradki* - stymuluje mieszki włosowe
  • ekstrakt z cytryny* - zwiększa ukrwienie skóry
  • ekstrakt z figi* - nawilża
  • masło shea* - nawilża, wygładza, chroni przed promieniami UV
  • olej kokosowy* – regeneruje skórę głowy, chroni przed promieniami UV
  • naturalna witamina E* – dodaje blasku, chroni przed promieniami UV
  • kondycjoner z oleju brassica*  – dodaje blasku, miękkości i elastyczności


bogactwo maski polega na zawartości:
  • Ekstrakt z hibiskusa* - nawilża, uelastycznia, zatrzymuje kolor
  • Ekstrakt z bringraj* - wzmacnia włosy, wspomaga rośnięcie, regeneruje
  • Ekstrakt z mydlnicy* - łagodzi i goi
  • Woda oczarowa*- łagodzi podrażnienia
  • Masło shea* - nawilża, wygładza, chroni przed promieniami UV
  • Olej konopny* - odżywia, chroni, ułatwia penetrację ekstraktów
  • Olej żurawinowy* - chroni, nawilża, zwalcza wolne rodniki, regeneruje
  • proteiny pszeniczne*- regulują i wzmacniają
  • naturalna witamina E *– dodaje blasku, chroni przed promieniami UV
  • Witaminy B3 i B6 – stymulują wzrost
  • Witamina B5 – dodaje objętości
  • Witamina C – chroni kolor
Maska sprawia, że włosy odzyskują blask i elastyczność, stają się jedwabiście gładkie i dobrze odżywione. PRAWDA jest blask, miękkość, elastyczność
Maska działa również łagodząco i regulująco na skórę głowy. NIE ZAUWAŻYŁAM
Pachnie relaksująco cytryną. OJ TAK


Producent zaleca użycie maski przed myciem włosów, nałożyć na ok 30 minut, potem umyć włosy. U mnie ta procedura się nie sprawdza, włosy i tak domagają się dodatkowego nawilżenia więc stosuję tu tradycyjną procedurę, olejownie, mycie i maska - włosy wcale nie są przeciążone i nie przetłuszczają się szybciej, myję je i odżywiam co dwa dni, maskę nakładam raz w tygodniu. Zdumiewa mnie wydajność tej maski, naprawdę się wyróżnia wśród kosmetyków tego typu, dodatkowo moje grube włosy wymagają zastosowanie większej ilości produktu. Efekt: niesamowita miękkość włosów, poczucie odżywienia.

Jedyną wadą całej serii jest wysoka cena, za całość bez obniżek trzeba by zapłacić ponad 200 zł :(((
Ja na pewno jeszcze kiedyś kupię, będę wypatrywać super okazji!

szampon:
INCI:
 

odżywka:
INCI:
 
 

maska:
INCI:
 
 


* składniki i opis działania ściągnęłam ze strony producenta ;)

5 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze kosmetyków Pat & Rub, ale ostatnio naczytałam się tyle dobrych recenzji, że zupełnie nie wiem, na który się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to droga ta imprezka w regularnej cenie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam włosy bardzo zniszczone i chętnie bym się zaopatrzyła w maskę tej firmy, będę czekać na promocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie polecam maskę! Ja swoją kupiłam w promocji -50% i będę znowu jej wypatrywać ;)

      Usuń