piątek, 7 marca 2014

Marcowe zakupy w The Body Shop

W The Body Shop natrafiłam na ciekawą promocję:

Ceny widzicie na ulotce a ponadto udało mi się kupić rumiankowym krem do demakijażu ( następca take the day off Clinique) za 35 zł ( zamiast 49zł), wzięłam również olejek do demakijażu w butelce z pompką ( ceny nie pamiętam chyba też 35zł) , szmatkę muślinową (7zł) oraz krem na noc - odżywczo wygładzający bardzo bogaty w naturalne olejki (50zł):


specyfiki do oczyszczania cery będą musiały troszkę poczekać w kolejce a krem ma dobre oceny na wizażu więc z radością zabieram się do testowania.




4 komentarze:

  1. Muszę koniecznie jechać po szmatkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ja też potrzebuję szmatki muślinowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego olejku jaki będzie ;)

    OdpowiedzUsuń