czwartek, 13 lutego 2014

Glossybox luty 2014

Właśnie do mnie dotarł, ostatnio niechętnie nastawiona do Glossyboxów ( przeterminowany szampon!) zostałam dzisiaj rozmiękczona na widok pudełka - bardzo ładne, całuśne:

bardzo lubię te pudełka, są porządne i może je potem wykorzystać na milion sposobów.


A w środku:
1. Tusz pogrubiający do rzęs Avon----- oook ja jestem antyavonowa... ale dobrze przetestuję, może zmienię zdanie.

2. Loreal odżywczy eliksir do paznokci la manicure 7w1----- tu chętnie wypróbuję bo po roku intensywnego używania Eveline 8in1 mam chęć na małą zamianę, zobaczymy co się sprawdzi i co wygra ;)

3. Love me green organiczny relaksujący krem do twarzy na noc ------- tu cieszę się, z radością użyję, niedługo będę rozglądać się za kremem na noc ( jak zużyję Redermic LRP, może ten będzie jego następcą???)

4. Taft spray do włosów keratin complete blow dry energizer ------ chyba wiele marketingowych głów myślało nad tą nazwą ;););) spray utrwalający, hmmm ja prawie nie stosuję tego typu specyfików, lakieru, który był w glossyboxie parę miesięcy temu użyłam może ze dwa razy, obawiam się, że spray ten podzieli jego los, trafi zapomniany na jakąś półkę.

5. Tołpa botanic białe kwiaty aksamitne mleczko do demakijażu ----- ok kosmetyk do demakijażu zawsze się przyda, pachnie ładnie zobaczymy jak poradzi sobie z moimi wrażliwymi oczami.

do tego voucher do love me green -30% do końca marca oraz ulotka TBS 4 za 2 dotyczy serii jagodowej i coś tam do Tołpy, chyba płyn micelarny przy zamówieniu on line ( gdzieś mi ten świstek od razu wsiąkł, ja Tołpą nie jestem zainteresowana).

5 komentarzy:

  1. Ważne, że jesteś zadowolona i z większości kosmetyków skorzystasz.
    Jak wiesz nie zamawiam już GB i to pudełko też nie wzbudziło we mnie większych emocji oraz chęci posiadania.
    A nie sorry, samo pudełko bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo pudełko jest super :)

      taaa skorzystam na pewno raz ;)))

      właśnie zjechałam produkty z ostatniego pudełka w ankietach na stronie glossy ;)))

      Usuń
  2. troszkę się uśmiałam jak zobaczyłam "ekskluzywną" z założenia zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna zawartość - ja tez zamawiam glossybox w UK w pon wstawie post z porownaniem birchbox z glossybox lutowe pudelka :)
    P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń