poniedziałek, 13 stycznia 2014

Sale w Sephorze! Chyba się nieco spóźniłam.

Przyznam, że ostatnia wyprawa do CH nieco mnie rozczarowała, toż przecież to już końcówka wyprzedaży! Wszystko przebrane, ludzi tłum… Kupiłam tylko sukienkę, szal, sweterk, chciałam buty ale nic nie wpadło mi w oko i chyba na tym zakończę zakupowe "szaleństwo" ;)))

Jeszcze tylko wizyta w Sephorze, zauważyłam zestaw miniaturek marki Korres z 89 za 49 zł,


pięć małych kosmetyków, przydadzą mi się bardzo bo w najbliższym czasie czeka mnie lot tylko z bagażem podręcznym - muszę więc sprytnie skompletować kosmetyczny niezbędnik.


mamy tu:
szampon z aloesem i wyciągiem z lebiodki do włosów normalnych
żel pod prysznic o zapachu bazylii i cytryny oraz żel o zapachu guawy i odpowiadające im mleczko i masło do ciała

I jedna, jedyna rzecz, która spowodowała nieco szybsze bicie mego serca:

Bellabomba Benefit za 70 zł!


Róże Benefit są świetne, mają naprawdę przemyślane odcienie, są bardzo miękkie, uwielbiam je, chciałabym każdy choć żadnego nie potrzebuję ale ten musiałam wziąć, za tą cenę? Jak najbardziej.


Róż jest piękny, intensywny, ze złotymi drobinami, wyróżnia się wśród moich, nudnych i bezpiecznych dziennych róży MACa ( które oczywiście są świetlne i najlepsze na świecie!) i niesamowicie mnie ożywia, nadaje wyjściowo imprezowego blasku, na co dzień raczej jest zbyt intensywny, zbyt rzucający się w oczy a pracy lepiej pracować niż świecić, prawda? Co innego wieczorem…



Kupiłam też tak zachwalany specyfik do brwi od Benefit Gimmie Brow, ten z malą szczoteczką, bardzo fajny produkt!

4 komentarze:

  1. Byłam wczoraj w Sephorze, ale u mnie większość już była wyprzedana. Za to skusiłam się w Marrionaud na dwa kosmy z The Balm. Też kupiłam róż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możecie mi powiedzieć do kiedy trwa promocja?

      Usuń
    2. Ania, wyprzedaż w Sephorze chyba będzie do wyprzednia tego co ma zostać wyprzedane. Asortyment ten jest różny w różnych sklepach z tego co widzę...

      Usuń
    3. Iwetto - a we Wrocławiu nie mamy Marrionaud!!! Zlikwidowali ją i to dokładnie w momencie gdy dostałam kupon na 35 zł...

      Usuń