środa, 4 grudnia 2013

Skromnie zakupowo: ksiązki i sławna farbka do brwi

Kuszą nas promocjami, oj kuszą, ja oparłam się -40% w Rossmannie, w tym roku nie pokażę NIC ;) (nic nie potrzebowałam). Za to bardzo ucieszyłam się z akcji 2+1 w Empiku, czyli bierzemy dwie rzeczy ( oprócz multimediów, kart prezentowych i biletów) i za najtańszą nie płacimy ;)
Dzięki temu skonfigurowałam sobie odpowiednie trójki i kupiłam większość prezentów a ok 150 zł zostało mi w kieszeni. Dodatkowo, w Empiku można płacić teraz punktami Payback co bardzo mnie cieszy, jest to dla mnie idealny sposób na odebranie profitu z tej karty - wyczyściłam więc doszczętnie moje konto punktowe.

Pokażę Wam co kupiłam dla nas/ dla siebie:

1001 Miejsc to prawdziwa cegła, waży kilka kg ;) codziennie losujemy sobie jedno miejsce, czytamy o nim i zastanawiamy się czy warto je odwiedzić ;) i coś dla mojego TŻ - opowieści o Ameryce Południowej ;)

A ja korzystając z obniżki -20% w Sephorze skusiłam się na sławny kosmetyk do brwi:






Aqua Brow MUFE w kolorze 25. Wahałam się miedzy Benefitem ale MUFE zwyciężyło stosunkiem ceny do pojemności. Wybrałam kolor 25, zastanawiam się czy nie jest odrobinę za ciemny?
Kosmetyk ten zdecydowanie mnie zachwycił, pięknie podkreśla mi rysunek brwi, które w niezmienionym stanie trwają cały dzień i nie maja tendencji do stroszenia się. Powiem Wam, ze rewelacja! Naprawdę warto! Myślę, ze z okazji kolejnych rabatów dokupię odcień jaśniejszy i w zależności od potrzeb będę używać obu albo je mieszać.

Aktualnie czekam na zamówienia z dnia darmowej dostawy ;)



3 komentarze:

  1. Muszę przyjrzeć się bliżej Aqua Brow MUFE czytałam o tym kosmetyku wiele dobrego...
    ___________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestety nie udało się w tej gamie kolorystycznej znaleźć odpowiedni odcień farbki. A dwóch nie chce mi się mieszać, bo rano to jestem zbyt nieprzytomna ;) Jestem pewna, że za którymś razem zrobiłabym sobie dwie różne :P
    Teraz żałuję, że nie skorzystałam z tego promo w Empiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, promo w Empiku było najatrakcyjniejsze ;)

      Usuń