czwartek, 5 grudnia 2013

Dzień Darmowej Dostawy: Minti i Mint ;)))

Tak, to nie pomyłka, zrobiłam zakupy w dwóch sklepach o bardzo podobnej nazwie ;)

1. Mint to sklep z kosmetykami naturalnymi, miałam zamiast kupić olejek Manuka z okazji DDD i trafiłam do tego miejsca. Przyznam, że z moich trzech zamówień to przyszło najszybciej, z miłymi gratisami:
Olejek Manuka będę stosować na zmiany skórne, które mnie dręczą, ostatnia deska ratunkowa, proszę olejku działaj, działaj!

2. Minti to sklep dobrze mi znany, można tu zaopatrzyć się w Tangle Teezer, pędzle Real Techniques, Lakiery Models Own czy szampony Batiste. A ja sprawiłam sobie sławne różowe jajka:

Bardzo różowe zakupy ;) wzięłam opakowanie z dwoma Beauty Blenderami, wahałam się między nimi a zestawem z mydełkiem. Jedno jajo już jest w użyciu, nakładałam nim DW Estee Lauder i od razu zaczęłam szukać w wujku googlu "jak doczyścić beautyblender" na razie nie jest to takie proste..., ale fakt efekt na twarzy jest bardzo, bardzo fajny.

Różowy szampon Batiste też wpadł mi do koszyka, chętnie go wypróbuję. Do tej pory miałam do czynienia z jednym jedynym szamponem tego typu: Klorane, który właśnie mi się kończy. Suchy szampon to bardzo fajna sprawa w sytuacji awaryjnej, np. ostatnio mieliśmy awarię wody a ja z brudnymi kudłami ;) ale nie wyobrażam sobie używać go stale i często.


1 komentarz: