czwartek, 12 grudnia 2013

DDD zakupy Lumene z eKobieca

W poniedziałek darmowej dostawy zrobiłam zakupy w trzech sklepach: zamówienie z Miti przyszło następnego dnia i był to olejek Manuka ( o którym muszę szerzej napisać!!!!), w środę wyciągnęłam z paczkomatu zamówienie z Minti a w piątek ( najpóźniej) przyszły kosmetyki z eKobieca.

Od jakiegoś czasu czaiłam się na kosmetyki firmy Lumene, w czasach dawnych, gdy byłam jeszcze studentką używałam je, pamiętam bardzo fajny podkład i szminki, ceny maja niewygórowane, składniki ( ponoć) naturalne:


Wzięłam tusz do rzęs do oczu wrażliwych koszt 28 zł- zobaczymy czy będzie współgrać z moimi ;)  patrząc na skład wygląda nieuczulająco, skusiłam się także na pogrubiający tusz z ekstraktem z arktycznych malin ;) 35zł - używam go od paru dni, na razie nie podrażnia ale efekt podkreślenia rzęs jest, że tak powiem, bardzo bardzo delikatny ;)

Zakup nieplanowany to oczywiście kredo pomadka do ust o uroczej nazwie Raspberry Miracle Lip Sorbet Malinowy sorbet do ust, 12 Summer Sky, koszt 25 zł i na razie największy zawód...


kolor na ustach nijaki i niestety sam brokat - fuj, poczeka do lata może się trochę jej poużywam albo komuś oddam. Jednak w moim wieku wielkie błyszczące drobiny na ustach to nie najlepszy pomysł.





1 komentarz: