piątek, 8 listopada 2013

Post chwalipięcki M.A.C Nocturnals skunksiki!

Przedstawiam nowych mieszkańców mojego świata kosmetyków:






BRUSH KIT STROKE OF MIDNIGHT BRUSH KIT / MINERALIZE
– zestaw pędzli do nakładania produktów mineralnych czyli popularne skunksy:

287SE - Duo Fibre Eye Shadow Brush
286SE - Duo Fibre Tapered Blending Brush
159SE - Duo Fibre Blush Brush
187SE - Duo Fibre Face Brush


Tak się prezentują zaraz po zakupie ;) 

Już od jakiegoś czasu przyczajałam się do zakupy podróżnego zestawu pędzli - tutaj mam idealną czwórkę + kosmetyczkę czyli wszystko co trzeba mi na wyjazdy.

Zabieram się do testowania ;)

2 komentarze:

  1. Super zakup! Tez zamierzalam je kupic jako opcje podrozna. Ale ze mam pelnowymiarowe, wiec z Maca wszyslam zamiast z pedzlami to z cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam ;)
      cienie fajne ale mnie te wielkie opakowania trochę odstraszyły ;)

      Usuń