czwartek, 14 listopada 2013

Listopadowy Glossybox

Właśnie otworzyłam pudełko i przyznam, że hohoho...


Jesienna harmonia... oraz same pełnowymiarowe produkty!






Szampon Schwarzkopf - SUPER! Pięknie pachnący krem pod prysznic od Tołpy WSPANIALE, krem- serum na dzień Olay - chętnie wypróbuję! Naturalny błyszczyk z dobrym składem - szkoda, ze brązowyyyyy, cień w kolorze naturalnym EMITE MAKE UP ( nigdy nie słyszałam o takiej firmie!), napisali, że dla bardzo wrażliwych oczu - ha! jestem więc idealna jego testerką. Próbka perfum Katy Perry - perfumy zawsze chętnie próbuję!

Zawartość bardzo ale to bardzo mi się podoba!


2 komentarze:

  1. Zawartość jakoś nie wzbudziła moich emocji :] Może to dlatego że nie subuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też jakoś nie powaliło na kolana:) Mam do wykorzystania darmowe pudełeczko i na 100% na listopad go nie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń