wtorek, 27 sierpnia 2013

L'Ocitanne Angelika Bouclier Radieux SPF 40

Moja nowe emulsja na dzień, świeżutki zakup z Truskawki:

I przyznam się do małej wtopki.... otóż kiedyś miałam próbkę emulsji na dzień w filtrem, bardzo przypadła mi do gustu bo świetnie się wchłonęła, nie przetłuściła mnie za to dobrze napięła twarz i nawilżyła. Otóż chciałam sobie zakupić pełnowymiarowe opakowanie, w sklepie stacjonarnym nie mieli więc właściwie to odpuściłam ale na Truskawce się pojawiła w lepszej cenie, kliknęłam...

No to nie jest to, dopiero po dłuższym wgapianiu się w opakowanie zauważyłam, że kupiłam emulsję z wysokim filtrem, jest zupełnie inna, gęsta, bezpośrednio po aplikacji twarz pokrywa mi się świecącym filmem!!!! Okazało się, że ta "moja" miała SPF15 dlatego tak ładnie się wchłaniała!

No cóż, na razie nadaje się tylko na policzki ale mam nadzieję, że jesienią polubi się z moją cerą, która wtedy staje się bardziej wymagająca.

2 komentarze: