czwartek, 4 lipca 2013

Alverde - nagietkowa emulsja do mycia twarzy

Alverde Wasch - Emulsion Calendula, 150 ml, cena ok 2 euro, do kupienia w drogeriach DM

Kosmetyk do mycia i oczyszczania twarzy z wyciągiem z nagietka, polecany do każdej cery, ma naturalny skład:


Emulsja znajduje się z tubce z miękkiego plastiku, dzięki temu można wycisnąć ja niemal do ostatniej kropelki.


Ma postać lejącej się, gładkiej i śliskiej mazi o zapachu alkoholu ( nie wyczuwam nagietka), nie pieni się, ślizga po twarzy, jest lepka dlatego trudno mi ją było dokładnie spłukać.

Działania: niestety u mnie nie działa :( po prostu nie potrafię nią zmyć makijażu, zawsze coś zostanie czyli w moim przypadku kosmetyk nie spełnia swojej funkcji.

Plusy: oczywiście, że ma plusy, jest nią cena, wydajność, naturalny skład i brak podrażnień więc zużyłam do końca do porannego oczyszczania twarzy.

Czy kupię ponownie: NIE, poszukam zamiennika, który lepiej myje.





2 komentarze:

  1. Zapamiętać: nie kupować ;) Przy mieszanej cerze oczyszczanie to podstawa, więc u mnie też się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń