czwartek, 20 czerwca 2013

Pat & Rub zakupy: krem pod oczy i błyszczyk rózany






P&R ma fajny system rabatów i dbania o klienta ;) - jest jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych i cieszę się, że jest nasza polska i dobra. Firma o mnie pamiętała i przysłała mi kod rabatowy -20% na urodziny co bardzo mnie ucieszyło bo planowałam zakup kremu pod oczy ( który aktualnie jest w promocji) plus dodatkowy rabat - cena zrobiła się bardziej przystępna ;)

Zamówiłam też różany błyszczyk...

Kosmetyki były jak zawsze ładnie zapakowane, dostałam życzenia urodzinowe oraz sporą próbkę szamponu i odżywki.



Błyszczyk miał poczekać na swoją kolej gdy skończy mi się Juicy Tube ale oczywiście nie wytrzymałam i musiałam go wypróbować i od tej pory stał się moim ulubionym letnim kosmetykiem ;) wg. mnie jest lepszy niż JT, ma lżejszą konsystencję, doskonale odżywia i nabłyszcza usta, nie rozpływa się w upale tak jak masełka i pomadki, ma wygodny aplikator.


Krem pod oczy ma aż 30 ml i bardzo przyjazny skład, użyłam go dziś po raz pierwszy zaskoczona ogromną ilością jaka wydobywa się z pompki ;) mam nadzieję, że ja i pompka dojdziemy jakoś do porozumienia inaczej kosmetyk skończy mi się w ekspresowym tempie.


2 komentarze:

  1. Czekam na relację z użytkowania kremu pod oczy, bo sama rozglądam się za czymś dobrym i sprawdzonym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po dzisiejszym, pierwszym użyciu mogę tylko powiedzieć, że jest bardzo lekki, niemal wodnisty i bardzo dobrze się wchłania ;)

      Usuń